Bjørn_H Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg fikk mitt Geforce 4 kort for omtrent èn uke siden og nå kommer det grønne og blå prikker overalt på skjermen!!! Hva kan det være? Er det noen som har opplevd det før? Burde jeg sende det tilbake? Kjøpte det hos Databutikken.no Jeg har ikke overklokket! Takker på forhånd for all hjelp!! _________________ Abit AT7 Max Athlon XP 1800+ 2x WD 80g special edition (Raid 0) Samsung 256 DDR-SD ram Gainward Geforce 4 Ti 4400 Golden Sample Chieftec Bigtower Sølv 340w Pioneer DVD A06S Sony diskettstasjon Sony CPD-G420 skjerm Logit <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Bjørn_H på 2002-06-07 15:32 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Bjørn_H på 2002-06-08 10:56 ] Lenke til kommentar
Ash Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Skjer dette ved standard hastighet? Eller er kortet overklokket? Hvis du får misfargede flekker på skjermen på standard hastighet så ville jeg returnert kortet. Lenke til kommentar
HUNTER-KILLER Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hadde samme problem med mitt tidligere skjermkort, Gainward geforce 2 mx golden sample. Har nå kjøpt et MSI g4 ti 4400 som fungerer helt utmerket. Hadde ikke overklokket noe som helst den gangen, og har ellers samme maskinvare som den jeg har i dag.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 15:21, Bjørn_H skrev:Jeg fikk mitt Geforce 4 kort for omtrent èn uke siden og nå kommer det grønne og blå prikker overalt på skjermen!!! Hva kan det være? Er det noen som har opplevd det før? Hva slags driver bruker du? Etter å ha lastet ned den siste detonatoren fikk jeg merkelig nok misfargede ikoner i win98. Det skjedde riktignok i forbindelse med litt overklokking, men dog såpass beskjeden overklokking at man ikke skulle tro det (Win98) ville skape seg av den grunn. Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg bruker Detenators 29.40 til Win XP. Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Tror ikke det er nødvendig siden jeg har et helt nytt hovedkort. Og forresten så hadde jeg ikke dette problemet før. Noen som har returnert en defekt vare til Databutikken.no? Gikk det raskt og smertefritt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Må du ha !!! i overskriften? Det er evig nokk med et spm-tegn eller utropstegn, selv om jeg skjønner at du er fortvilt. Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Skjønner, skal ikke gjøre det igjen. Sorry Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Oppdater BIOSen til skjermkortet. 28.32 er vel den siste offisielle driveren til Nvidia, bruk den i stede for en uoffisiell driver når du har trøbbel. Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Ikke lurt å flashe bios, hvis det ikke fungerer så kan nok butikken legge skylden på deg.. Få det sendt i retur til butikken fortest mulig..:smile: Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Får sende det til mandagen. Får jeg et nytt produkt da eller skal de prøve å reparere det? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Du får så klart et nytt kort. De kan ikke og vil heller ikke prøve å reparer kortet ditt. Regner med at det vil ta en ukes tid. Det er i hvert fall det som er vanlig. Har du prøvd kortet i en annen datamaskin? Hvis det funker der er det jo kanskje noe annet som er galt. (dette er da lite sannsynlig, men man kan aldri bli for sikker). Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Takk til alle som gadd å svare! :smile: Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hadde det samme problemet med et Gainward Ti4200 kjøpt på komplett.Returnerte det for 10 dager siden og fikk mail om at jeg skulle få pengene tilbake 2 dager siden.Hadde masse artefakter helt fra bootsekvensen.Testet det på 2 andre pc'er med samme resultat.Har inntrykk av at det er flere som har fått dårlige GF4 kort rundt om i verden.Kanskje Nvidia har blitt litt for raske...... :smile: Lenke til kommentar
dietah Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 12:02, B|Real skrev:Må du ha !!! i overskriften?Det er evig nokk med et spm-tegn eller utropstegn, selv om jeg skjønner at du er fortvilt. hvorfor bry deg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: dietah skrev (2002-06-10 22:41):hvorfor bry deg? Hvis du tar en kjapp tur innom tilbakemeldinger-delen i forumet og ser på hva folk klager på i det siste her på forumet så vil du se hvorfor jeg "bryr meg" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå