Gå til innhold

Performance tuning i NFSU2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp bare pakkene åsså tuner du den til at den skal gå rundt 330km/t åsså at den skal komme opp i den farten  :thumbup:  husk å ha god svinging på bilen.

Hvordan skal jeg tune da? Hva skal jeg tune, hvor mye (hvilke verdier til ulike løp), osv?

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Noen som har tips/ferdige oppsett for tuning i NFSU2? Har null peiling på området.

Hvordan skal jeg tune da? Hva skal jeg tune, hvor mye (hvilke verdier til ulike løp), osv?

Hehe... Jeg tror du gir NFSU 2 credit for å være mer avansert en det egentlig er... Men som pirat89 sier, det er bare "pakker" du installerer etterhvert som du unlocker dem... Dette skuffet forsåvidt meg og da... Men det finnes en dyno del som er ganske tøff der du stiller turboen til å slå inn på et visst turtall; og stille hvor ECUen yter best.

Kos deg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hehe... Jeg tror du gir NFSU 2 credit for å være mer avansert en det egentlig er... Men som pirat89 sier, det er bare "pakker" du installerer etterhvert som du unlocker dem... Dette skuffet forsåvidt meg og da... Men det finnes en dyno del som er ganske tøff der du stiller turboen til å slå inn på et visst turtall; og stille hvor ECUen yter best.

Kos deg!  :thumbup:

Nettopp dette jeg tenkte på, har låst opp alt. Trodde det var mer man kan gjøre på dyno-delen. Takker.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...