askare Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Heisan Har en WD 120 GB SE som har gått føyken. Det er ennå garanti på den, så det eneste jeg må gjøre er å sende den defekte disken til Tyskland, så sender de en ny i retur. Problemet mitt er at den butikken som jeg kjøpte disken på er konka, så jeg må gjøre dette selv. Er det noen som har gjort dette tidligere? Det jeg lurer litt på er: På retur skjemaet står det oppgitt en tollverdi på denne disken på 74 dollar. Må jeg regne med å betale toll og moms på den nye disken? For hvis jeg må det, så er det billigere å stikke borti byen en tur å handle ny disk. Noen med erfaring? mvh Arnstein Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg gjorde akkurat det samme for et par måneder siden. Fikk de samme tollpapirene, men disken kom med et transportfirma noen dager senere. Var ikke noe som skulle betales og jeg har ikke hørt noe i etterkant. Lenke til kommentar
askare Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Tok det lang tid før du fikk den nye disken da? Arnstein Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvis jeg husker riktig tok det litt over to uker fra jeg sendte disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå