Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

tp kabel termineringshjelpemiddel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

neida er ingen hemmelighet ;) men husker ikke typenavnet her. er Nexans som produserer disse tengerne. og du kan bare bruke nexans sine plugger på de da. men det er enklere og det går mye fortere. tanga som vi bruker for og

klipe over er oransje, og er enkelt og greit laga av plastik stikker enden inn i pluggen og bare kliper til. ferdig på 30 sek. kan vell få tatt noen bilder av den. skal se om jeg finner i løpe av kvelden ;)

Lenke til kommentar

Du trenger ikke noe tang for å fordele ut parene til pluggene. Dette tar minimalt med tid når man har gjort det noen ganger. Det eneste du trenger er en tang for å klemme RJ-45 pluggene.

Rart om det ikke finnes hos clas eller biltema...

rj45-crimper.jpg

Selges i danmark her.

Endret av Lucifer 666
Lenke til kommentar

Skal du lage kabler til bruk i installasjoner vil eg anbefale å kjøpe ei skikkelig moment-tang, f.eks. denne, produsert av AMP/tyco. Svært god. Har ei sånn på jobb. Eg lager rundt 20 kabler pr. veka, og er veldig glad for at det vart kjøpt inn ei skikkelig tang til 1500kr framfor ei billig biltema-tang til under 100kr...

Lenke til kommentar

Har en stk plugg av typen som Fogga nevner på jobb, så du (jkjk) kan ta deg en tur til levanger om du vil ha/se på den, genialt som bare det...

Elfa har nok 2 delte plugger... Si ifra om du vil/skal ha plugger, så skal jeg få med neste gang (kan bli en stund til) vi bestiller, hvis de har pluggene da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...