JKJK Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 jaja... det problemet tar vi senere. Har du info, eller er det en forretningshemmelighet? Lenke til kommentar
Hplappis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 neida er ingen hemmelighet men husker ikke typenavnet her. er Nexans som produserer disse tengerne. og du kan bare bruke nexans sine plugger på de da. men det er enklere og det går mye fortere. tanga som vi bruker for og klipe over er oransje, og er enkelt og greit laga av plastik stikker enden inn i pluggen og bare kliper til. ferdig på 30 sek. kan vell få tatt noen bilder av den. skal se om jeg finner i løpe av kvelden Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 får mekke tp kabler gratis på jobb til fattern jeg... uansett lengde Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Du trenger ikke noe tang for å fordele ut parene til pluggene. Dette tar minimalt med tid når man har gjort det noen ganger. Det eneste du trenger er en tang for å klemme RJ-45 pluggene. Rart om det ikke finnes hos clas eller biltema... Selges i danmark her. Endret 13. januar 2005 av Lucifer 666 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Hplappis: flott om du får skaffet bilder. Lucifer: har en sånn tang... les tråden nøyere. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hva skal du med en tang som fordeler parene da? Selv om den koster 100 kroner tar det jo år før du har spart den inn igjen?!! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva skal du med en tang som fordeler parene da? Selv om den koster 100 kroner tar det jo år før du har spart den inn igjen?!! Vi er alle late nordmenn i dette land. Du kjøper ikke ny pc for å spare tid vettu, du er lei av å vente. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Skal du lage kabler til bruk i installasjoner vil eg anbefale å kjøpe ei skikkelig moment-tang, f.eks. denne, produsert av AMP/tyco. Svært god. Har ei sånn på jobb. Eg lager rundt 20 kabler pr. veka, og er veldig glad for at det vart kjøpt inn ei skikkelig tang til 1500kr framfor ei billig biltema-tang til under 100kr... Lenke til kommentar
Hplappis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 send pm så fikser jeg bildene til deg. får ikke til og legge ut her Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har en stk plugg av typen som Fogga nevner på jobb, så du (jkjk) kan ta deg en tur til levanger om du vil ha/se på den, genialt som bare det... Elfa har nok 2 delte plugger... Si ifra om du vil/skal ha plugger, så skal jeg få med neste gang (kan bli en stund til) vi bestiller, hvis de har pluggene da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå