Empty Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Skal med en kamerat til Sandefjord snart og tenkte da å kjøpe en hd til min Xbox. Finnes det noen datasjapper i Sandefjord som selger over disk ? Mener jeg leste om Mpx... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Skal med en kamerat til Sandefjord snart og tenkte da å kjøpe en hd til min Xbox.Finnes det noen datasjapper i Sandefjord som selger over disk ? Mener jeg leste om Mpx... Netshop selger bl.a over disk. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hos mpx og netshop kan man hente ting direkte på lageret etter at man har bestilt, tar vel et par timer fra man bestiller til man kan hente, har gjort dette hos netshop et par ganger, fungerer fint. Ellers så har du sålettdata som ligger på hvaltorvet, dette var en komplett butikk før, den er kjempe bra. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Komplett har også administrasjon og lager i Sandefjord. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Vet at Komplett har lager i Sandefjord men det er ikke mulig å hente varer der. Men hvordan er prisene på Sålettdata ? Tenker da spes. på disker... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 tenker du kan sammenligne prisene der med de hos datakjeden så kommer du vel ganske nærme, eller så går det ann å ta en rask tlf å spørre. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 mener at det var slik at privatpersoner ikke kan hente på komplett? sålett er en kjempeflott butikk, folka der virker det som har ganske så bra peiling! står faktisk på kvitteringene fra dem "For priser og informasjon, sjekk komplett.no" når jeg kjøper noe fra dem, ringer jeg ned og gir dem varenummer, dagen etter drar jeg selv ned og henter det.. funker så fint så! Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vet at Komplett har lager i Sandefjord men det er ikke mulig å hente varer der.Men hvordan er prisene på Sålettdata ? Tenker da spes. på disker... Kan hente varer du har bestilt over nettet der tror jeg. Sendte en rask mail til de og spurte om det gikk an, og fikk svar inne kort tid om at jeg kunne få hente det imorgen, bare jeg sendte dem ordrenr og kontonr. Da kunne jeg komme og hente varene dagen etter (var sent på kvelden). Ble ikke noe av da, da de ikke hadde varene jeg skulle ha på lager. Men det er mulig Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) man kan hente på komplett i "hentebua" som de kaller det! komplett er jo naboen til mpx kontoret som igjen er naboen til netshop! hos netshop kan man også hente, men mpx veit jeg ikke for dem har selve lageret et lite stykke unna.. da tenker jeg på selve hovedlagerene! Endret 30. desember 2004 av ^2mMy^ Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Privatpersoner kan ikke hente hos komplett. Hos Netshop fungerer dette. Lå jo databutikker på hvert eneste gatehjørne i sandefjord før, men er lenge siden jeg har vært der.. Det er jo sålett ved hvaltorvet også er det databasen der hvor komplett lå før (Under kiwi butikken).. Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis du ikke kan hente på komplett, så lurer jeg på hvorfor de da har satt av det ene hjørnet på bygningen til det? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis du ikke kan hente på komplett, så lurer jeg på hvorfor de da har satt av det ene hjørnet på bygningen til det? Alle som har tilgang til Norek henter der og det er bare for bedrifter. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Dette gjelder kun på norek.no, dvs forhandlere. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvis du sjekker komplett siden står det: "Kontant ved henting Det er pr idag ikke mulig for kunder av Komplett.no å hente varer på vår adresse. " Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jasså ja.. virka ikke slik når jeg stakk innom der... eneste grunnen til at jeg ikke fikk ut noe var at jeg ikke hadde bestilt noe Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg hadde hvertfall muligheten til å hente i Sandefjord, vet ikke om det var i den bua dere snakker om, men vil tro det. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hos mpx og netshop kan man hente ting direkte på lageret etter at man har bestilt, tar vel et par timer fra man bestiller til man kan hente, har gjort dette hos netshop et par ganger, fungerer fint. Ellers så har du sålettdata som ligger på hvaltorvet, dette var en komplett butikk før, den er kjempe bra. Skrev mail til MPX angående henting idag. Her er svaret jeg fikk: "Hei! Dette har vi dessverre ingen ordning for per i dag. Med vennlig hilsen WEB Distribusjon AS" Så da er det egentlig bare Netshop det går an å hente hos da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå