gamer73 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei folkens Jeg har etter bygging av ny pc opplevd at når jeg snakker med en kamerat over msn så har jeg en nedlasting på 512kb i stedet for 2 gig. Lyden er også forsinket, Jeg har Norton antvirus og firewall 2004 og i tillegg SP2. Bruker msn 7.0 beta, men hadde også problemer med 6 versjonen. Noen som kan hjelpe? et gikk fint før jeg mekka meg ny pc. Dvs at jeg har samme linje og samme adsl modem som før. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Så du mener at når du bruker mesn så har du en nedlastingshastighet på 512kbs men den egentlige hastighette pleier å være på 2gbs Lenke til kommentar
gsn Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hadde du firewall, norton og sp2 på den andre maskinen? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Nei jeg hadde omtrent ikke noe..hadde virus så det holdt før. Men kameraten min har alt dette og fremdeles ingen prob med msn. og ja..jeg mener det med 512 i stedet for 2 gig som er linja fra telenor. Ikke ren nedlast selv. bare speedometer på itavisen da Endret 29. desember 2004 av gamer73 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) 2mbit du mener? Uansett så kan du vel prøve å installere netlimiter elns, så setter du en grense for hvor mye av linjekapasiteten msn skal bruke. Endret 29. desember 2004 av darkness| Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 netlimiter elns, ok kanskje det. Men vil jeg ikke få problemer med å bruke msn da? Og ja..mener 2mbit SORRY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå