sness Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Er det noen som har gjort det? Er det noen problemer ved det? Er jo så kjedelig med den sløve grå fargen som alle har. Måtte o vært mye bedre med en skjerm som matcha kabinettet eller noe sånt. Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Det er vel berre å male i vei, men ein må vel passe på at ein ikkje tettar nokre luftehol. Elles var det vel skjermkabinettet du meinte og ikkje skjermen :wink: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 15:01, sness skrev:Er det noen som har gjort det? Er det noen problemer ved det? Er jo så kjedelig med den sløve grå fargen som alle har. Måtte o vært mye bedre med en skjerm som matcha kabinettet eller noe sånt. Det spørs på hvordan skjermen er laget. Min skjerm fikk jeg ikke tatt av den fremste delen der glasset sitter. Får og få lakket denne kan du teipe igjen glasset. [ Denne Melding var redigert av: Bøgge Bakken på 2002-06-07 16:16 ] Lenke til kommentar
sness Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Skjermkabinettet ja :smile: Men man burde vel ta skjermen ut av kabinettet (hvis det er mulig uten store poblemer) før man begynner å lakke så man ikke får noe lakk på komponentene inni. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 16:17, sness skrev:Skjermkabinettet ja :smile: Men man burde vel ta skjermen ut av kabinettet (hvis det er mulig uten store poblemer) før man begynner å lakke så man ikke får noe lakk på komponentene inni. På min gamle skjerm var det ikke mulig og ta av fronten. Den satt fast i selv glasset. Bakden fikk jeg av. Får og få lakket den delen som sitter fast legger man noe fordan glatte og en søppelsekk over komonetene bak. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 På skjermen til fetteren min var det grise lett å ta av alt, gjort på 1-2 min.! (targa) Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Dette har vært diskutert før prøv og søk. dette letter nok arbeidet til moderatoren ganske bra:p.. Ellers vil jeg bare si at og demontere en skjerm ikke er het risikofritt da det sitter veldig høy spenning i skjermen(div deler) selv om du trekker ut kontakten.. Ask and you shal resive. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Vel, skru av skjermkabinettet og lakk ;-P Lenke til kommentar
*T* Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hiv inn no bilder når du er ferdig, så får vi se resultatet :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 17:52, ZkedaR skrev:På skjermen til fetteren min var det grise lett å ta av alt, gjort på 1-2 min.! (targa) Min er også en targa men får ikke av fronte. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 dette er ihvertfall enkelt på samtron sine modeller.... krevden noen minutter med prøving og feiling for å få av fronten,men det var svinaktig enkelt når du får klemt ned de pluggene som sitter i toppen, da er det bare å dra av så lenge du har skrudd ut skruene som sitter på undersiden... svart skjerm og kabinett r0x0r Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Husk at det lønner seg med et par lag med klarlakk for ikke å skrape av lakken så lett. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 tja, spørs hvor slem du er med skjermen det :smile: har malt min i matchende svart quick lakk, uten blank lakk, ikke gått av noe der... men vis skjerm dekselet er veldig glatt så kan det kanskje lønne seg å matte det ned litt med fint sandpapir først? ikke sikker, men det er kanksje ikke så dumt vis det er veldig glatt, så sitter malingen bedre, og du slipper flere strøk i etterkant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå