*RiFkinD* Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 er det ett bra virus program? laster ned daglig musikk. ser webtv. besøker ingen spess nettside eller nettsted Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Aldri hørt om... Jeg ville anbefalt deg å holde deg til et av de kjente, unntatt Norton da. Edit: 999 poster! Og jeg ble født niende i niende klokka ni. Endret 29. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
*RiFkinD* Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 har norton internet security. keffør snakke så mange dårlig om den? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) 1. Tar enormt mye ressurser. 2. Tar ikke spesielt mye virus. 3. Dårlig GUI. 4. Har mange bugs og småfeil. Weee! Post nummer 1000! Endret 29. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
*RiFkinD* Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 javell. men noen andre som vet noe possitivt om det? norton internet security syns jeg funker bra med brannmur. tydelig at få er enig med meg der ja Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Er enormt mange poster om Norton fra før av her. Søk deg litt rundt! Edit: Leif. Endret 29. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 PC-Cillin er helt greit det. Bruker lite ressurser også. Lenke til kommentar
....... Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 NAV 2005 funker drit bra synes ivertfall jeg. Lenke til kommentar
kroghelg Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ble visstnok rangert som den beste på denne siden:http://antivirus.about.com/cs/beforeyoubuy/tp/aatpavwin.htm Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Aldri hørt om... Jeg ville anbefalt deg å holde deg til et av de kjente, unntatt Norton da. PC-Cillin fra Trend Micro er jo rimelig god kjent da.... Ihvertfall så er det bra. Hadde Norton Internet Security før, synes den var dårlig. Brukte mye resursser, og fant ikke alle virus. Testa PC-Cillin og den fant masse som NIS aldri fant. Aldri mer Norton for min del ihvertfall. mvh Pantera Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Pc-cillin 2005 fra Trend Micro er jo kåret til et av verdens beste virusprogram! Har prøvd ut en del og må si at det er det klart beste.. Mange sier at Norton er kjempebra, men faktum er at det er noe av det mest elendige jeg noen gang har prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå