RBW Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Gigabyte øker rekkevidden Gigabyte lanserer et Blåtann-adapter med USB-tilkobling. Modellen følger klasse 1-standarden for Blåtann og tilbyr en rekkevidde på inntil 100 meter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det finnes jo endel slike med 100m rekkevidde i dag da. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, nesten alle webshoppene har bluetooth-adaptere med 100 meters rekkevidde... Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dette er ikke en nyhet, der er direkte reklame for Gigabyte. Klasse 1 bluetooth-adaptere har vært på markedet lenge. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Blåtann-adapteret GN-BTD02 er ikke store karen. Enheten veier ikke mer enn 10 gram. Kanskje størrelsen og vekten er noe som er verdt å merke seg. Har ikke studert slike enheter i timesvis så ikke undervurder min mangel på kompetanse?! Leser slikt som en nyhet, greit å få med seg utenom at jeg leser flere tusen tegn med avhandlinger. Rett meg hvis jeg tar feil / Noen mener dette er agurknytt av værste sort, Takk Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Forstår ikke denne artikkelen. Slike bluetooth adaptere "Class I 100m" har eksistert lenge. F.eks. min Trust BT180 som jeg kjøpte på PSdata.no for 295,-. Dette er ikke en nyhet men en reklamering for Gigabyte. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Vekten er heller ikke noe særlig forskjellig fra andre adaptere. Min trust-adapter som jeg kjøpte for litt under 1 år siden har akkurat samme specs på papiret. Antakelig bruker mange av enhetene samme underleverandør av kretskortet. Enig i at dette virker som rein reklame. https://www.psdata.no/ps.asp?urlAction=details&IT=107002 Endret 30. desember 2004 av Saftis Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 wow...100 meter, dette har jeg ventetpå lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå