Beethoven Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Heisann dere! Jeg har nettopp fått en HP pavillion zd7000. Og jeg lurer på hvordan jeg skal få tatt best mulig vare på batteriet til pc-en. Jeg har det ikke inni når jeg er hjemme, da har jeg det i en skuffe og bruker det ikke, for jeg har rett og slett ikke bruk for det akkurat da. Jeg har brukt det 3 ganger uten strøm og da har jeg brukt det fra det var full oppladet til helt tom SÅ lader jeg den helt opp. Jeg har gjort det 3 ganger. Noen tips til å få det til å vare lenge? Er det riktig måte? Er det veldig dumt å lade det når jeg bare har halve igjen? Jeg kjenner folk som har batterier som var bare en halv time! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
hce Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Gjengganger dette med batterier, jeg registrerer behovet IBM sin guide til "Getting the most out of your battery" IBM sin guide til "Safe handling of your IBM ThinkPad system" Det meste i disse to er nok meget generelt for bærbare datamaskiner. IBM har også en god guide om hvordan rense skjermen, jeg har linket til den mange ganger før. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Danke . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå