TeMA Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Selv er jeg enig med de som henviser til audiograbber, er et av de bedre programmene - http://www.audiograbber.com-us.net/. Har testet Easy CD-DA Extractor for et par år siden. Det som er / var positivt med programmet var hastigheten da det virket meget raskt, men ellers .... Bruk AudioGrabber :-) Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hadde vert fint med en versjon på norsk eller engelsk - umuligt å forstå den artikkel - desverre. Seriøst? Nynorsk er da ikke så mye verre å lese enn bokmål. Tåpelig med alle de som whiner over nynorsken. Det er ikke det at de ikke forstår det, det er det at de ikke vil forstå. Etter det jeg forstår er han dansk Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 støtter opp om audiograbber selv. dette programmet har eksistert lenge, var vel et av de første jeg brukte for å rippe cder. det er svært enkelt og oversiktelig, og ypperlig for nykommere og videregående rippere. er bare å dytte inn en cd, så vil audiograbber hente inn id3-tagger fra nett (cddb) - og dermed så ripper du til default mappe. enklere kan det knapt bli, men heldigvis har du en god del innstillinger å tweake på. ypperlig program hvis du har en stor haug med cder å rippe. jeg er dog usikker på hvor mange forskjellige formater audiograbber støtter nå, men de aller fleste brukere trenger jo strengt tatt kun mp3, eller hva? Lenke til kommentar
Abits Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 rasputin_g: Sier du indirekte at det er så vanskelig å lese at det er en dårlig ide å fjerne obligatorisk nynorskundervisning fra skolen? Hei, Hadde vert fint med en versjon på norsk eller engelsk - umuligt å forstå den artikkel - desverre. Kan anbefale EAC + Lame til at rippe CD'er med. Mvh Kimmer Den er på norsk Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 rasputin_g: Sier du indirekte at det er så vanskelig å lese at det er en dårlig ide å fjerne obligatorisk nynorskundervisning fra skolen? det regner jeg som et lurespørsmål. nekter å svare. Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 og ikke minst : det mest brukervennlige av alle slike program bruk dette til dere er vant til det, og dere bytter aldri!!!!!!!!!!!! http://www.apple.com/itunes/download/ problemet med itunes er at sangtittel ikke vises på taskbar. takke meg til winamp som forøvrig har akkurat de samme radiokanalene som itunes. Lenke til kommentar
G Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hadde vert fint med en versjon på norsk eller engelsk - umuligt å forstå den artikkel - desverre. Seriøst? Nynorsk er da ikke så mye verre å lese enn bokmål. Tåpelig med alle de som whiner over nynorsken. Det er ikke det at de ikke forstår det, det er det at de ikke vil forstå. Norsk læreren sa en gang at hvis en sliter litt med nynorsk så blir vi også flinkere til å skrive bedre bokmål. Montro om det er noe i dette utsagnet? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med å bruke Windows media palyer 10? Det er jo gratis -Hva er det jeg har overesett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå