Beethoven Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Heisann dere! Jeg ser ofte at mange skriver echo på forskjellige måter! Her er et eksempel: echo <<< end <form name="gb" id="form1" method="post" action=""> <strong>Navn</strong><br /> <input name="Navn" type="text" size="60" /><br /> <strong>E-post</strong><br /> <input name="Epost" type="text" size="60" /><br /> <strong>Melding</strong> <br /> <textarea name="Melding" cols="54" rows="5"></textarea><br /><br /> <input type="submit" name="Submit" value="Send" /> </form> end; Jeg skjønner den ikke helt! Noen som kan forklare den? Tror jeg har skrevet den feil, eller er den riktig? Vel, hvorfor skriver ikke folk det slik i steden for echo '<html>'; etc? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 skriver man ut mye, er det vanlig å bruke heredocs (som ditt eksempel heter), skriver man ut lite, er det vanlig å bare skrive ut små strenger. siden det ikke er noen variable eller phpkode der, kan du med fordel putte det utenfor pphtags. ?> din html her <?php Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Tusen takk. Da fikk jeg svaret på det jeg lurte på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå