t_olsen_82 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 lurer egentlig på hva det kan være.. det har jo funket hele tiden før.. men nå funker det altså ikkke... får ikke søkt. har slettet det og lagt det inn på nytt men det har tydeligvis ikke funket.. har det noe å si om jeg bruker dc++ og kazza samtidig? Lenke til kommentar
Bugs. Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tror ikke du har lest retningslinjene her på Forumet.Men da skal jeg friske det opp. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Dette problemet ditt tror jeg at du må finne ut av selv. Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva om han laster ned fra en bestemt bruker da? For eksempel kameraten sin. Kanskje han også laster ned filer som ikke er copyrightet. ,) -Gos- Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er nok flere som ikke har lest retningslinjene. Å hjelpe en person med et program i seg selv er ikke ulovlig. Kazaa er fortsatt lovlig å laste ned og bruke i følge norsk lov. Det er ikke å oppfordre eller bidra til piratvirksomhet. Tilbake til topic: Det er mulig du har fått noe virus eller spyware som kødder med programmet, Kazaa er som kjent det verste spywareinferno som fins. (Jada, liten overdrivelse) Har ikke programmet selv så jeg husker det ikke, men avinstaller kazaa (Tung prosess med å rote i registeret, tar tid) Og rens maskina for spyware og tull og hold deg til DC++. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Installer heller Shareaza eller KLite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå