OdinTheGod Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Har ei mappe jeg gjerne vil ha privat.. For en stund siden huket jeg av for at den mappen skulle være privat. Nå popper det bare opp en BOX som forteller meg "Accsess is denied". Har passord på min bruker og er hovedadmin på min egen maskin. Passordet er det samme jeg brukte de 3 siste gangene jeg formaterte c: Heh. Problemet mitt er at jeg ikke kommer meg inn i den mappa igjen.. Endret 29. desember 2004 av OdinTheGod Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva er egentlig problemstillingen din? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sjekk her : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229990 Hint -> ta over eierskap Og det spiller ingen rolle om du lager nye brukere med samme passord, rettighetene blir tilknyttet en såkalt SID som er unik for hver brukerkonto som blir opprettet. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Hmm.. Har prøvd den guiden der.. Problemet er bare det at jeg ikke finner noen "security" tab, der det blir beskrevet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Gå inn i en hvilken som helst mappe (f.eks. My Documents), Tools -> Folder Options -> Nederst fjerner du hake ved «Use simple file sharing». Da kommer nok Security-tabben opp. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ah.. Der løste det seg :-) Tuusen takk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå