dvn Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Installerte Norton Antivirus 2005 på min maskin 23. desember, og siden da har jeg ikke vært i nettverk med den andre maskinen. Har aldri hatt problemer med nettverket før (internett-deling), men etter å ha installert norton 2005 er vi ikke i nettverk.. regner da med at det har med installasjonen å gjøre. Noen som vet hva feilen kan være? Pappa får nemlig ikke betalt regninger.. så det haster litt ! Forresten så virker internetten på min maskin.. det er altså nettverket mellom maskinene det er noe galt med! Har også prøvd å deaktivere norton antivirus 2005 men hjalp ikke.. takk! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Generelt vil jeg absolutt ikke anbefalle Norton, fordi den spiser enormt mye ressurser og det er generelt mye trøbbel med den + at den ikke tar så mye virus som man skulle tro. Jeg aner ikke hva løsningen på problemet ditt kan være... Endret 29. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
dvn Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Hvilket antivirus vil du anbefale da? Er egentlig veldig fornøyd med norton.. men har hørt mange si det samme som deg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Med god grunn. NOD32 og F-secure er mine personlige favoritter. Edit: Denne tråden burde vel vært under "Sikkerhet"? Endret 29. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
dvn Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Vil først prøve å finne ut av problemet.. så hvis noen andre har forslag til hva problemet kan være er jeg åpen for forslag! Lenke til kommentar
dvn Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 gjorde som du sa og installerte nod32, da virket nettverket med en gang! Ja den burde kanskje være under sikkerhet. Det kommer ann på om problemet lå i windows eller i norton antivirus kanskje.. men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå