O. B. Lix Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har begynt å mislike IE etter sp2, fordi denne begrenser activeX/skript for mye, som denne feilmeldingen er et eksempel på: Internet Explorer har begrenset denne siden fra å kjøre aktivt innhold som kan få tilgang til datamaskinen, for å øke sikkerheten. Klikk her for alternativer... Men hjelper det å bytte til opera/firefox? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Mm, Her skaffet jeg meg det!. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Du burde iallefall teste enten firefox eller opera. Edit: leif. Endret 29. desember 2004 av zefler Lenke til kommentar
operaman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 FF og Opera laster vel i utganspunktet ikke active x men det er en FF utvidelse som gjør at du kan bruke Win Update mulig at denne kan brukes til å laste andre active x. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ActiveX er fy, fy... Det er ikke uten grunn at Microsoft har lagt til denne begrensingen. ActiveX er/var en meget stor sikkerhetsrisiko i IE. Opera t.d. har ikke dette problemet. At du nå får opp en advarsel er en _stor_ fordel. De meget få gangene det kan være aktuelt å tillate ActiveX er det ikke store bryet å trykke ok Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Vel, alle online-kalkulatorer er vel activex som telepriser.no sin. Bruker heller ad-watch/norman til å beskytte maskina, så får jeg brukervennligheten i stedet. Så anyone med opera/FF (eller IE med xp sp2): funker telepriser hos dere? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Så anyone med opera/FF (eller IE med xp sp2): funker telepriser hos dere? Jepp.... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Så anyone med opera/FF (eller IE med xp sp2): funker telepriser hos dere? Jepp.... opera eller ff? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Så anyone med opera/FF (eller IE med xp sp2): funker telepriser hos dere? Jepp.... opera eller ff? Fungerer fint med begge deler... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Fungerer fint i Opera 7.54u1 og Opera 8 her Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 er ikke den telepriser-dritten java da? virker slik. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Sitter med samme oppfatning her, en må da ha lagt inn støtte for java (enten laste ned sammen med Opera eller laste ned manuelt fra sun) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg bruker FF til Gmail, fordi gmail støtter ikke opera/eller omvendt... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Vel, alle online-kalkulatorer er vel activex som telepriser.no sin. Bruker heller ad-watch/norman til å beskytte maskina, så får jeg brukervennligheten i stedet. Så anyone med opera/FF (eller IE med xp sp2): funker telepriser hos dere? Når jeg trykker på linken, blir resultatet slik: Lenke til kommentar
operaman Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Fungerer fint i Opera 7.54u1 og Opera 8 her Opera8? mener du ikke 7.60 p4? Edit: I stand corrected Endret 3. januar 2005 av operaman Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg bruker FF til Gmail, fordi gmail støtter ikke opera/eller omvendt... Og jeg bruker opera til gmailen min nettop fordi den støtter det (bare å identifisere seg som IE tror jeg, husker ikke helt hva jeg gjorde) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg bruker FF til Gmail, fordi gmail støtter ikke opera/eller omvendt... Har testet i Opera 8 funker fint der. Du må derimot "ignorere" at gmail sier nettleser ikke støttes, og logg inn uansett... Opera8? mener du ikke 7.60 p4? Mener nok Opera 8 Les mer her Endret 1. januar 2005 av am3k Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Vel, alle online-kalkulatorer er vel activex som telepriser.no sin. Bruker heller ad-watch/norman til å beskytte maskina, så får jeg brukervennligheten i stedet. Så anyone med opera/FF (eller IE med xp sp2): funker telepriser hos dere? Når jeg trykker på linken, blir resultatet slik: Prøver på igjen med opera, hva er galt her: Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Prøv å gå inn via hovedsiden: http://www.telepriser.no/ ikke http://www.telepriser.no/telekalkulator/index.jsp som du hadde link til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå