Minnow Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei JEg har en PC med Celeron 2,4 GHz, Abit IT7 hovedkort, 256MB DDR-DIMM og 64 MB PCI skjermkort. Når jeg starte denne opp så skjer det ingenting, viftene og diskenen sarter, det hører jeg, men CPU'en er død. Hva er fil og hva kan jeg gjøre? Mvh Minnow Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har den vært iorden til nå, evt. kom ingen feilmelding eller alarm? Har du vært på LAN e.l. med maskina, flytta den slik at noe kan ha løsna - overklokka/ svidd prosessor skjermkort? Hvis ingenting av dette er aktuelt, 'clear cmos' (flytt cmos-jumper 1-2 ->2-3 ->1-2). Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg hadde samme problemet for en tid tilbake. CPUen satt ikke skikkelig nedi CPU socketen. Ellers kan jo skj.kortet være defekt. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du kan jo sjekke om alle kabler/CPU viften sitter sikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå