Gå til innhold

Generelt mye problemer med 939-plattformen?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

La oss nå holde oss saklig i denne diskusjonen, men jeg har diskutert dette med en del kompiser....

 

I den senere tid har vi opplevd å se at det er en rekke av oss som har hatt store problemer med 939 plattformen. Det har vært en rekke problemer, og kanskje det viktigste er at den er utstabil.

 

Mange vil sikkert forsvare denne plattformen, men dessverre ser jeg at en rekke folk har store problemer med denne. Har selv opplevd at den som kjøpte min maskin (939) har hatt en del problemer.

 

Så nå spiller jeg ballen til dere:

 

Er 939 plattformen ustabil eller er det bare en rekke brukere som er uheldige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen problemer med mitt oppsett:

 

System:

MSI K8N NEO2 Platinum

AMD Athlon 64 3500+ "Winchester"

OCZ 2x512MB Dual Channel Platinum Ed. R-2

POV 6800GT

NEC 3500A

1 x Raptor 74 GB

2 x Segate 200 GB

2 x WD 200 GB

Antech 350W

 

Kjøling:

ZA-7700-CU

Arctic Cooling NV Silencer 5

 

Har kjørt systemet stabilt i ca 2 måneder nå, eneste problemet jeg har er at jeg ikke har sjangs til å overklokke. Men grunnen til dette er at min strømmforsyning er litt for liten...

 

/Cyrus

Lenke til kommentar

hmm, jeg har ikke 939 system selv så jeg prøver ikke og forsvare noe, men kan trådstarter sette opp en liste over spesifikasjoner til maskinene som er ustabile ? har hørt snakk om at enkelte hovedkort er veldig kresne på ram, og at twinmos er lite populært..

 

Edit : tror vi kommer til å se at de med billigst ram har mest ustabile systemer, men det er bare en antagelse :hmm:

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...