Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Trenger jeg noe ekstra kjøling til dette grafikkkortet? Helst noe som er enkelt å montere , iogmed at jeg ikke ønsker å herpe kortet Kan egentlig ingenting om kjøling til datamaskin annet at man kjøper ei vifte og setter den inn ... Har nå case 26grader, CPu, 43grader og harddiskene har en ca: 30-40 Grader Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det følger jo med kjøler. Liten vits i å tukle med denne vis ikke du har tenkt å modde/klokke kortet Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Trenger jeg noe ekstra kjøling til dette grafikkkortet? Helst noe som er enkelt å montere , iogmed at jeg ikke ønsker å herpe kortet Kan egentlig ingenting om kjøling til datamaskin annet at man kjøper ei vifte og setter den inn ... Har nå case 26grader, CPu, 43grader og harddiskene har en ca: 30-40 Grader Hadde du trengt mer hadde det fulgt med regner jeg med Tror nok det som allerede er på kortet duger i massevis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 OK! takk for hjelpen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå