Stig-Arne Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 vel, selvfølgelig.. er ikke for alle det blir en stor minus.. Men det kunne vært løst på en mye mere elegant måte, og holdt kablene innenfor kabinettets vegger.. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg er også veldig fornøyd med dette kabinettet. (Jeg har 4 versjonen). Jeg sliter med å få front usb utgangene til å virke, noen som har noen tips. Har koblet de i de rette kontaktene på hk'et mener jeg. Det er noen små kontakter "til overs" som jeg ikke har funnet noen plass til. Det står bare "data +" og "data -" på de. Hvor skal de? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 fulgte det ikke med noen anvisning til frontkontaktene med kabinettet? Uansett.. De små kontaktene, er til bruk visst du av en eller annen grunn ikke kan bruke de store samla kontakene. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Anvisningene til front kontaktene står vel på manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Må spørre, er det mulig å presse inn en 12cm vifte bak? Lenke til kommentar
Penol Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Må spørre, er det mulig å presse inn en 12cm vifte bak? Eller foran? Skal få sjekket det i helgen, den stasjonære maskinen står et annet sted enn jeg arbeider i ukene. Må i så fall borre flere luftehull, men mulig det er nok plass til 4 cm ekstra vifte. ---------------------------------- Endret 9. januar 2005 av Penol Lenke til kommentar
Penol Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har nå sjekket, å må si at jeg tror ikke det er mulig å sette inn 12 cm vifter bak hvertfall. Maks en cm klaring på hver side der. Foran er de to nåværende 80 mm viftene festet mellom der braketten til hdd'ene er festet (poppet fast). Hvis feste av denne braketten kan gjøres på andre måter, og braketten løsnes og flyttes litt bakover for å gi plass til de(n) bredere viften(e) kan det gå å montere 120 mm vifte® der. Merk at jeg har Beantech 4 kabinettet, jeg vet ikke hvordan det ligger an med versjon 3. Kabinettet mitt ser bedre ut enn 3'ern. Jeg kunne postet bilder, men jeg vet ikke hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) UTROLIG synd at en ikke kan bruke 12cm vifter... Eneste som faktisk får meg til og velge annet kabinett. Vurderer heller Cooler Master Centurion 5 eller Thermaltake Tsunami med Antec NeoPower 480w PSU. Endret 9. januar 2005 av bidz Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg er også veldig fornøyd med dette kabinettet. (Jeg har 4 versjonen).Jeg sliter med å få front usb utgangene til å virke, noen som har noen tips. Har koblet de i de rette kontaktene på hk'et mener jeg. Det er noen små kontakter "til overs" som jeg ikke har funnet noen plass til. Det står bare "data +" og "data -" på de. Hvor skal de? 1 2 3 4 5 1 2 3 4 1: Vcc 2: data- 3: data+ 4: ground 5: none Så vidt eg hugsar i augneblinken. (mfof) Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) EDIT: fant ut av det jeg lurte på Endret 9. januar 2005 av cynosure Lenke til kommentar
erre Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 2 spørsmål ang. dette kabinettet, det første kanskje litt dumt: 1. Til Beantech Igloo 1 Miditower Aluminium, hva passer best av silver eller white farget diskettstasjon og dvd-brenner? 2. Hvor mye støyer dette kabinettet med de medfulgte kabinettviftene? Har vært litt både og det jeg har lest ang. støyen.. Kan noen gi et vettugt svar? Lenke til kommentar
erre Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kan noen ihvertfall svare på det første spørsmålet raskt. Skal sannsynligvis bestille pc i kveld... Lenke til kommentar
sness Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 1: Jeg vil _tro_ sølv passer best 2: Jeg synes ikke det støyer, og om du har sarte ører så går det fint an å sette viftene på halv spenning/hastighet, som da vil løse eventuelle støyproblemer. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) sette viftene på halv spenning/hastighet, som da vil løse eventuelle støyproblemer. Hvordan gjøres dette? Halvere spenningen mener jeg? Endret 23. januar 2005 av Penol Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Merk at jeg har Beantech 4 kabinettet, jeg vet ikke hvordan det ligger an med versjon 3. Kabinettet mitt ser bedre ut enn 3'ern. Jeg har tenkt å kjøpe 3ern , Men er 4ern bedre? Lenke til kommentar
Penol Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 1 2 3 4 5 1 2 3 4 1: Vcc 2: data- 3: data+ 4: ground 5: none Så vidt eg hugsar i augneblinken. (mfof) Bedre å takke sent enn aldri for hjelpen. Det funket! Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Merk at jeg har Beantech 4 kabinettet, jeg vet ikke hvordan det ligger an med versjon 3. Kabinettet mitt ser bedre ut enn 3'ern. Jeg har tenkt å kjøpe 3ern , Men er 4ern bedre? Ut fra det jeg har klart å finne ut er de like bortsett fra nedre del av fronten. Selv valgte jeg 3'eren fordi jeg likte fronten bedre enn på 4'eren. Har bare hatt det i noen få dager, men er godt fornøyd. Kabinett-viftene koblet jeg fra etter første dagen fordi de bråker for mye for min smak, og er litt småirritert over småskrangling i sideplatene, men det løses ganske enkelt ved å legge noe i mellom når de settes på. Totalt sett ikke et perfekt kabinett, men bedre enn de fleste med tanke på prisen. Dersom alt skal være perfekt er vel Lian Li alternativet... AD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå