cliffme Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Noen som har problemer med at pinnen i midten har sluttet å fungere/fungerer av og til? Min funker dårlig til venstre... kjent problem? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hadde lignende problemer med min t310, men har ikke hatt det problemet med min k700i ennå.. er forsåvidt bare en uke gammel Send inn på service du. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Pølsefingere kanskje? Beklager, kunne ikke motstå fristelsen Kona har samme problem, men det har ikke jeg på hennes mobil (K700). Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Nei, stikka er "føkked"! Blir nok service...må selvfølgelig sende inn mobilen...piss! Hadde aldri noe problem med den på min T630... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Noen som har problemer med at pinnen i midten har sluttet å fungere/fungerer av og til? Aldri skjedd meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå