kag Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kjeder deg? Sjekk denne siden. Og gå ikke glipp av; How to kill yourself like a man How do you dumbasses manage to breathe? "Headbutting is probably the manliest thing ever. Not only is it useful for suicide, it's also a great way to break up with your girlfriend. For example, I couldn't find the words to tell my ex that our relationship was over, so one day while we were watching TV I headbutt her in the tits. Then I picked up my jacket and left. No awkward goodbyes, no "still friends" bullshit. Just a couple of bruised titties and a failed relationship. I rule." "If I had a chance to remake "The Last Samurai," it would star that chick who played Miranda on "Sex and the City," and the setting would change from ancient Japan to biblical Japan when it was submerged under water. The movie would mostly consist of her drowning. Oh man that would rule so hard. I love myself." Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Svart humor kan være morsomt, men dette ble for min del bare teit. Endret 29. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Genial side ja, men ler meg skakk av noe av innholdet og blir frustrert og sint over noe annet av innholdet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Haha, han har fått opp mye bra siden jeg sist så siden hans. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Han prøver for hardt. Lenke til kommentar
kag Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Han prøver for hardt. Og du prøver for meget. What's your point? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg tror han misliker der nye albumet til U2... Endret 4. januar 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg tror han misliker U2... nei, han misliker det nye albummet til U2... noe, vel ,hele verden gjør Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg tror han misliker U2... nei, han misliker det nye albummet til U2... noe, vel ,hele verden gjør Det nye albumet til U2 er faktisk veldig kult. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg tror han misliker U2... nei, han misliker det nye albummet til U2... noe, vel ,hele verden gjør Følger du med i det hele tatt??? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Trodde alle visste om den siden til nå.. Genial fyr btw Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er en del bra der, og mye dårlig. Synes I am better than your kids er en av de beste. Faktisk veldig bra imo Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 en del bra, jævlig mye bra TBH. Mannen skriver godt og minner om Bill bryson, kanskje sønnen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Han er jo en gammel klassiker Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg tror han misliker U2... nei, han misliker det nye albummet til U2... noe, vel ,hele verden gjør Det nye albumet til U2 er faktisk veldig kult. Ok, da er det vel det avgjort! I pwn Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Link Hahaha!!! Noen sider får man lyst til å sprenge seg i luften av.. Endret 2. januar 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hahah! nice...lurer på om han veit om den selv? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Han hadde speila hele siden på sin egen web med omtanke for ikke ta å drepe båndbreddekvoten til "damen som sannsynligvis bor alene sammen med to katter" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå