ChristerN Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Plasserte denne her, for det virker som om at det kan være skjerm kortet det er noe gale med.. Maskinen klikker hele tiden når jeg spiller, kan spille alt fra 1 min - 3 timer før problemet oppstår.. Skjermen fryser, kommer ikke ut i windows eller noe, det kommer en knitre lyd i headsettet, og må reboote for å få noen reaksjon. Det skjer kun når jeg spiller spill ,og spiller ingen rolle hva slags spill det er. Har skjedd under cs, kampen om midgard ( ) og Everquest2. Cpuen er ikke for varm, den ligger på 40 grader. Har nyeste drivere til skjermkort og det som jeg tror jeg skal ha drivere til. Har ikke PEILING på hva det kan være. NOen som har noen ide? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hmm..slikt skjer oss meg også viss jeg bruker begge ram brikkene..men funker fint med bare en. Hva ditt problem her angår kan jo hver alt egentlig. Så er umuligt og si om det er skjermkortet. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg vet av en løsning som løser det meste! Formater!!....finnes kanskje lettere metoder men! Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 vell, kanskje et ganske viktig spørsmål.. Hva slags skjermkort har du? Lenke til kommentar
ChristerN Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Har et Ati Radeon 9600 saphire.. Formatere har jeg NETTOPP gjort, så det tror jeg ikke, men kunne jo gjort det igjen. Men dette virker som et hardware problem.. Lenke til kommentar
ChristerN Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 ARgh, dette er så sinnsykt irriterende, ingen som har peiling på hva det kan være ? klikker under alle spill.. :S Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 kan jo være at skjermkortet ditt nullstiller driverne pga feil, har problemet med det, alt klikker også blir det enten uklart med masse streker og tull, etter en masiv spamming med alt-tab og ctrl-alt-del kommer den ut til skrivebordet. Det er VPU recouver som gjør det null stilt. Prøv og still ned hertzen på skjermen, jeg spilte på 160hertz og det klikket stadig, stilte ned til 120 og det har slutta å klikke. Kan hende det funker Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Test rambrikkene med memtest86(www.memtest86.com). Pcen til en kamerat av meg restartet når han hadde Limewire på Lenke til kommentar
ChristerN Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hvis jeg må ha floppy kan jeg ikke bruke den der.. :/ har ikke floppy drive eller brenner.. Skal prøve hertz greien nå.. Endret 29. desember 2004 av ChristerN Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvis jeg må ha floppy kan jeg ikke bruke den der.. :/ har ikke floppy drive eller brenner.. Denne kan du brenne som ISO fil, og boote fra: http://www.memtest86.com/memtest86-3.2.iso.zip Åpne den med Deamon tools, og kopier en cd med Nero Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har også et Sapphire 9600XT kort, og opplevde at spill kunne kræsje rett som det var, ofte til en slik grad at jeg måtte trykke inn reset-knappen. Hos meg ble dette løst ved å gå inn i bios og øke agp-volten med +0,1 V. (Ble tipsa om dette fra sapphire support, etter å ha prøvd bortimot alt annet.) Lenke til kommentar
ChristerN Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Hmm, skulle inn å prøve det, men fant ikke ut hvor jeg skiftet den volten... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå