TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Volvo 240 er en god kandidat, men slår den denne? Eg synes forsatt at første forslag stikker av med seieren. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg må bare få si at FatFuck har god smak, The Family Guy eier alt. Sesong fire begynner 01-Jul-2005. http://www.tvtome.com/FamilyGuy/ family guy eier. hvilken kanal?? Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg kombinerer nerde liv og vanlig liv Ikke på typografi-skolen iallefall Noe stygt ville også vært en lisens til IE Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 FatFuck du er u1337 or untr00 som har et liv. Ekte geeker har ikke liv. Du er wannebe-geek. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg kombinerer nerde liv og vanlig liv Ikke på typografi-skolen iallefall Noe stygt ville også vært en lisens til IE nei jeg må innrømme at jeg er mest sansynligvis den her på forumet som er minst skolenerd. bare ineressert i data (datanerd) Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er kanskje verre? Man kan vel være geek, ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Volvo 240 er en god kandidat, men slår den denne? Ja, denne er styggere: Eller, jeg har tenkt litt: Endret 30. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 nei jeg må innrømme at jeg er mest sansynligvis den her på forumet som er minst skolenerd.bare ineressert i data (datanerd) For det er så veldig negativt å tenke på framtiden mener du? Dessuten tror jeg du må se deg slått av snowDOG_ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Dette var da kos. Ser ut som om du blir kjent her på hardware.no, Nicklas. (Det heter forresten hardware og ikke hadware, som du skrev i den siste PM'en. ) jasså du skal dra det ut på forumet! Her er en link dere kan smake litt på: http://www.lovdata.no/all/G01.html Dette blir bare morsommere og morsommere. Det er jo ikke grenser - du gjør absolutt alt som står i din makt for å framstå som totalt bortreist. On topic: Noe veldig stygt man kan kjøpe er läderhosen (eller hvordan det nå skrives). Fant ikke noe bilde i farta... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 FatFuck du er u1337 or untr00 som har et liv. Ekte geeker har ikke liv. Du er wannebe-geek. er ikke nerd. bare datanerd (interessert i data) jeg bruker ikke så sinnsykt mye tid på datan egentlig Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du vet, counterstrike er data óg Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) *borte* Endret 30. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 nei jeg må innrømme at jeg er mest sansynligvis den her på forumet som er minst skolenerd.bare ineressert i data (datanerd) For det er så veldig negativt å tenke på framtiden mener du? Dessuten tror jeg du må se deg slått av snowDOG_ nei jeg klarer/orker/gidder ikke konsentrere meg om arbeidet i timene (når jeg er der) skulle gjerne fått litt bedre karakterer liksom... og jeg tror nok desverre jeg gruser snowDOG_ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sluffy, den er jo bare nusselig.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Noe veldig stygt man kan kjøpe er läderhosen (eller hvordan det nå skrives). Fant ikke noe bilde i farta... ? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting ,men trot ikke noe slår den i første post Endret 30. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Noe veldig stygt man kan kjøpe er läderhosen (eller hvordan det nå skrives). Fant ikke noe bilde i farta... http://www.theoutlawz.net/_graphics/leather3.jpg ? hehehe :!: jeg er glad jeg ikke vet hva det der er Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) *poff* Endret 30. desember 2004 av dimiles Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Øhh ... nesten. Er sånne rare lærbukser brukt av tyskere og østerrikere. Ofte brukt sammen med kostymer i gilde grønnfarger. Edit: Var kommentar til: http://www.theoutlawz.net/_graphics/leather3.jpg Endret 30. desember 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå