potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nja, Haltan, den var jo ikke såå stygg. Det styggeste må være ei oppblåsbar dukke som ser ut som ei russisk hore ved navn olga i 60'åra.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Topic sier vel alt. Snubla over denne, den kvalifiserer vel med god margin. Noen bedre (verre)? tja... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 får man kjøpt sånt nå for tiden da? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det styggeste som kan kjøpes for penger..... Det må vel ganske enkelt være en av de (altfor) mange heroinhorene som piler rundt i bygatene Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 får man kjøpt sånt nå for tiden da? Her er èn Commodore til salgs Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 som vanlig bidrar fatfuck med sine saklige og seriøse inlegg... kjeften, ikke den tonen til meg er akkurat like saklig som alle andre i denne tråden. lagt merke til at dette er søppleforumet kansje?? nok en gang kommer du med idiotiske kritiske innlegg. blir så sinnsykt provosert av sånne som deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 som vanlig bidrar fatfuck med sine saklige og seriøse inlegg... kjeften, ikke den tonen til meg er akkurat like saklig som alle andre i denne tråden. lagt merke til at dette er søppleforumet kansje?? nok en gang kommer du med idiotiske kritiske innlegg. blir så sinnsykt provosert av sånne som deg Jeg har lært at man ikke skal være sånn mot hverandre idag av moderator. Så, han mente sikkert ikke noe vondt ved det, ikke verdt å skaffe seg warn for. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 sorry. fikk bare et lite outrage da jeg så innlegget. byner å bli rimelig lei av at folk kommenterer postene mine på den måten Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 sorry.fikk bare et lite outrage da jeg så innlegget. byner å bli rimelig lei av at folk kommenterer postene mine på den måten Kanskje det er en grunn til at folk gjør det? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 sorry.fikk bare et lite outrage da jeg så innlegget. byner å bli rimelig lei av at folk kommenterer postene mine på den måten Kanskje det er en grunn til at folk gjør det? ikke byn du og Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Men altså, hvis folk stadig vekk kommenterer postene dine, og kommentarene dreier seg om det samme stort sett.. Ta deg heller 2 pust i bakken, ingen grunn til å bli paraniod eller klage på at folk kommenterer det - ta heller tak i det og gjør noe med deg selv. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hva er det styggeste som kan kjøpes for penger? Jeg vil si at disse stiller sterkt: * liste over brukere fjernet * Dog, tviler jeg på at noen gir penger for de, så prisen er vel tilnærmet lik null. Endret 30. desember 2004 av am3k Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis folk ikke liker måten jeg skriver på kan de heller bare overse postene mine i stedet for å være så inni satans irriterende. og jeg lurer litt på hva som var så utrolig galt med posten min som starta dette?? Lenke til kommentar
Dario Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Denne bilen må være styggere enn auti tt T_T Endret 30. desember 2004 av Dario Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Trist å bruke så mye penger på noe så sinnsykt inmari stygt! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Dette her klarer vel ikke engang ebay å selge? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis folk ikke liker måten jeg skriver på kan de heller bare overse postene mine i stedet for å være så inni satans irriterende. og jeg lurer litt på hva som var så utrolig galt med posten min som starta dette?? Eller de kan be deg om å roe ned litt.. sant? sånn man gjør i det virkelige liv.. I tillegg så kan vel en kommentar være basert på mange enkelt-episoder, men med én utløsende episode/post/*sett inn etter ønske* Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis folk ikke liker måten jeg skriver på kan de heller bare overse postene mine i stedet for å være så inni satans irriterende. og jeg lurer litt på hva som var så utrolig galt med posten min som starta dette?? Enten det, eller du kan slutte å poste slik som du gjør. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) eller så kan folk prøve å holde seg litt on-topic så hadde dette blitt en morsommere tråd. Edit: Leifminator Endret 30. desember 2004 av Dario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå