Gå til innhold

Katten miiin !

Hansy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm..katten din var søt da...minner meg om en sånn kattemat reklame!.....katten din hadde vel passet inni en sånn reklame når den var mindre!

Hunden din ligner på nabon sin!

EDIT: Skulle jeg evaluere selve bildenes kvalitet...eller det som er på bildene?

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar

Haha,nå sitter jeg hær å ler,jeg ble så utrolig glad for alle positive tilbakemeldinger!Tusen hjertlig takk,så utrolig glad i dere nå!!! :love:

katta heter Karstein,og hunden heter Frida hvis dere lurer...

Endret av Hansy
Lenke til kommentar

Altså.

Dette er ein kategori for bildekritikk.

Det betyr å gi kritikk på bildene og gi tips til å forbedre det reint tekniske ved bildet osv. og ikkje å kommentere korvidt pusen din er søt eller ikkje.

Når eg såg bileta, tenkte eg "Hm, fine dyr..." men ikkje noko meir. Fotografia i seg sjølv var ikkje veldig pene, og gav heller inga spesiell stemning. Ikkje det at eg er ein veldig god fotograf eller har veldig peiling på foto generelt, men det er det eg meiner. Sjølve fotoa virka veldig lite gjennomtenkt, berre som om du har hatt både dyra og kameraet tilfeldigvis på samme plass, og berre knipsa et bilde uten å tenke serleg over det. Og om eg ikkje tek heilt feil, trur eg det er nettop det du har gjort. ;)

Men for all del, fine dyr. :)

Det ligger ein eigen tråd for å vise fram kjæledyra sine på offtopic-forumet forøvrig.

(Du har forresten brutt 3 ords-regelen, bytt topic asap.) ;)

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Okay, her kommer litt kritikk

Fine dyr, men bildene er veldig rotete.. For å ta det første. Alt for mye unødvendig på bildet, stol, katt, nisse, fjernkontroll. Nissen tar alt for mye oppmerksomhet. Fjern nissen, snu stolen slik at du bare får katta på det grønne underlaget (Stolen) Pass på at sømmene ikke synes.

Nr 2 er bedre, men fortsatt litt rotete. Men siden dette er et "øyeblikksbilde" og ikke oppstilt som du har god til til å planlegge, er det unnskyldt.

Nr 3 fortsatt rotete, labbene er kuttet,ørene delvis kuttet, bikkja er delvis skjult bak armlene?? Kast bort personen i bakgrunnen.

Nr 4 er rotete, mørkt og uskarpt. Veldig bra uttrykk på katta, og positur. Men do-lokket? burde ikke vært der, og du burde gått lengre frem (evt zoome mer)

Så bildene blir litt for rotete for min smak. Mye kritikk dette her, men siden det nå engang er bildeKRITIKK så håper jeg du takler det og tenker over slike ting neste gang du tar bilder...

Som sagt er det fine dyr.

Mvh AW

Lenke til kommentar

For mørke, alle saman. Ingen av dei er i godt nok fokus. Augo ser dårlege ut, pga.

blitzen. Som awesnes seier, dei er alle alt for rotete, - eg ser ikkje anna enn ei mølje uskarpe

fargar. -- Bileta var ikkje gode reint teknisk sett. Mange problemer. Rotete,dårleg lys og

lite skarpheit - i korte trekk.

Og ja, det ér biletekritikk du er i. :]

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...