Mozilla Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hei alle sammen. Jeg har gjort det igjen. Jeg lærer aldri. Jeg har snudd opp ned på døgnet. Jeg legger meg klokken 0400 og sover til klokken 1500. Faen. Faen sier jeg. Hater når dette skjer. Mitt spørsmål er da: Hvordan skal jeg kunne klare å komme inn i riktig rytme igjen? Har noen her noen forslag? På forhånd takk for alle svar. Endret 29. desember 2004 av Mozilla Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei alle sammen. Jeg har gjort det igjen. Jeg lærer aldri. Jeg har snudd opp ned på døgnet. Jeg legger meg klokken 0400 og sover til klokken 1500. Faen. Faen sier jeg. Hater når dette skjer. Mitt spørsmål er da: Hvordan skal jeg kunne klare å komme inn i riktig rytme igjen? Har noen her noen forslag? På forhånd takk for alle svar. Hvis du har ferie så er det ikke rart...har omtrent noe sånt selv til tider da. Men hvis du vil absolutt få orden på døgnrytmen så tenk som at desto tidligere du legger deg, desto lengre dag får du i morgen til gaming eller whatever. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg la meg 0830 da, det er jippi. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Ja, veldig godt poeng Men problemet er, kjære venn, at nå er jeg ikke trøtt overhodet... Kroppen er ikke "klar" for å sove. Så hva er da best? Er det en god idé og droppe å legge seg, og heller vært oppe til klokken 2000 i dag? Vil dette ordne problemet? Og ja, jeg har ferie. Endret 29. desember 2004 av Mozilla Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Trikset er å fucka døgnet såpass at en 24 timer ordner alt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Velkommen til klubben. Hmm, siden jeg (og andre) alltid faller i AKKURAT den døgnrytmen - kanskje det har noe med menneskelig natur å gjøre? Egentlig burde menneskeheten tilpasse seg 15.00 - 04.00. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Ja, vet det er flere enn meg som driter seg ut gang på gang. Hm. Og hva mener du med å fucke opp døgnet Jan-Erik? Endret 29. desember 2004 av Mozilla Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 At du legger deg senere enn 0400..sett at du heller legger deg 0800. Så neste dag rangler du 4 timer til..så vips er alt på rett vei igjen. Eller bare kjøre 36 timer våken. Den er litt verre. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ja den er litt verre, men vurdere å prøve meg på den. Har døgnet før uten problemer. Men er så kjedelig å gå hele morgendagen drittrøtt da. Hm. Dette kaller jeg et dilemma. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hmmm kom til å tenke på noe, den beste søvnen eller nei... DEN DEILIGSTE SØVNEN man får er når man vet man må stå opp og stikke på skola/jobb osv. Man kjenner hvor deilig det er når man driter i alt og bare legger seg og sover videre, og tenker på alle stakkars jævlene som er ute i kulda og er på vei til sin arbeidsplass. Mens i ferien... så er liksom søvnen helt grei, ikke noe utover det vanlige. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 la meg kl 21:00 på kveldern her om dagan å sto opp kl 16:30 Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Det er en liten bragd i seg selv. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 la meg kl 21:00 på kveldern her om dagan å sto opp kl 16:30 Din late satanist. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg fatter ikke at du klarer å ligge så lenge i senga. Jeg mener, man får jo vondt i hodet etterhvert. Og det kan neppe være sunt. Men igjen: Det er ikke sunt det jeg driver med heller. Snur opp ned på hele den forbannede døgnrytmen. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Stakkars Jaja... jeg gjorde hva jeg kunne for å hjelpe, skal ta køya nå! Natta :!: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hmmm kom til å tenke på noe, den beste søvnen eller nei... DEN DEILIGSTE SØVNEN man får er når man vet man må stå opp og stikke på skola/jobb osv. Man kjenner hvor deilig det er når man driter i alt og bare legger seg og sover videre, og tenker på alle stakkars jævlene som er ute i kulda og er på vei til sin arbeidsplass. Mens i ferien... så er liksom søvnen helt grei, ikke noe utover det vanlige. Så sant som det er sagt. For å snu døgnet så legger du deg i 19:00-20:00 tiden. Drit i å legge deg i 06:00 tiden for da blir det bare bais...(Enklere sagt enn gjort) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Skjønner ikke vitsen med å sove helt til klokken 15.00 når du legger deg 4 jeg da. Det blir liksom 11 timer søvn. Stå opp klokka 12 og du har fått 8 timer søvn. Da får du mer ut av dagen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 la meg kl 21:00 på kveldern her om dagan å sto opp kl 16:30 Sov du til 16.30 eller lå du bare i senga og latet deg ? Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nåja, jeg ser egentlig ikke hva problemet er? Man blir fucka første dagen man skal tilbake på jobb/skole. Men så kommer man fort inn i det igjen. La det være, nyt den behagelige døgnrytmen. Det har funket hele livet mitt. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Vel hater denne døgnrytmen jeg har nå. Hm. Ikke en morsom situasjon. Så jeg har bestemt meg for å ikke legge meg nå, og heller legge meg tidlig senere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå