Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Komme inn i riktig døgnrytme

Mozilla

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg har gjort det igjen. Jeg lærer aldri. Jeg har snudd opp ned på døgnet. Jeg legger meg klokken 0400 og sover til klokken 1500. Faen. Faen sier jeg. Hater når dette skjer. Mitt spørsmål er da: Hvordan skal jeg kunne klare å komme inn i riktig rytme igjen? Har noen her noen forslag? På forhånd takk for alle svar.

Endret av Mozilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen.

Jeg har gjort det igjen. Jeg lærer aldri. Jeg har snudd opp ned på døgnet. Jeg legger meg klokken 0400 og sover til klokken 1500. Faen. Faen sier jeg. Hater når dette skjer. Mitt spørsmål er da: Hvordan skal jeg kunne klare å komme inn i riktig rytme igjen? Har noen her noen forslag? På forhånd takk for alle svar.

Hvis du har ferie så er det ikke rart...har omtrent noe sånt selv til tider da. Men hvis du vil absolutt få orden på døgnrytmen så tenk som at desto tidligere du legger deg, desto lengre dag får du i morgen til gaming eller whatever.

Lenke til kommentar

Ja, veldig godt poeng :yes: Men problemet er, kjære venn, at nå er jeg ikke trøtt overhodet... Kroppen er ikke "klar" for å sove. Så hva er da best? Er det en god idé og droppe å legge seg, og heller vært oppe til klokken 2000 i dag? Vil dette ordne problemet? Og ja, jeg har ferie.

Endret av Mozilla
Lenke til kommentar

Hmmm kom til å tenke på noe, den beste søvnen eller nei... DEN DEILIGSTE SØVNEN man får er når man vet man må stå opp og stikke på skola/jobb osv. Man kjenner hvor deilig det er når man driter i alt og bare legger seg og sover videre, og tenker på alle stakkars jævlene som er ute i kulda og er på vei til sin arbeidsplass. Mens i ferien... så er liksom søvnen helt grei, ikke noe utover det vanlige.

Lenke til kommentar
Hmmm kom til å tenke på noe, den beste søvnen eller nei... DEN DEILIGSTE SØVNEN man får er når man vet man må stå opp og stikke på skola/jobb osv. Man kjenner hvor deilig det er når man driter i alt og bare legger seg og sover videre, og tenker på alle stakkars jævlene som er ute i kulda og er på vei til sin arbeidsplass. Mens i ferien... så er liksom søvnen helt grei, ikke noe utover det vanlige.

Så sant som det er sagt.

For å snu døgnet så legger du deg i 19:00-20:00 tiden. Drit i å legge deg i 06:00 tiden for da blir det bare bais...(Enklere sagt enn gjort)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...