Zeld Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har 4100poeng på 3dmark03 og 12000 på 3dmark01 er d noe feil? system os:XP home edition cpu: intel pentium 4 3GHz Skjermkort: Radeon x600xt ram: 512ddr (333MHz) (ikke overklokket) Lurer bare på om at dette er riktig poengsum? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Ja..det er tydeligvis noe feil her! Jeg får jo høyrere score enn deg...og min maskinavare er noen dårligere! Prøv å oppdatere driverne til skjerkortet! EDIT: KOmmer jo an på hva du tester i 3dmark da...hva slags oppløsning...osv...prøv å merk av for å kjøre alle tester! Endret 29. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 på 3dmark03 og 3dmark01 kjører jeg alt sån som d er og kjører alle testene untatt lyd (har de mye og si?) og driverne er d noe tull med. Lasta ned nye men de gjorde at jeg fikk bare 3000 poeng på 3dmark03 og d kom feil melinger med "vpu recover" så jeg måtte ta 1 restart eller 2 får og få det til og funke(sån er d nå og da)men bruker driverne som fulgte med. noen som vet eller har at problemer med driver til ati? Ossen poengsum skal jeg egentlig ha? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 i 3dmar03 skal du vel ha over 8000...det er mer en megg sånn ca....tror ikke det dermde lydenspillerså stor rolle! men du kan prøve! PRø å ta opp dette imorgen når det er litt flere folk som har peliing er logget på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå