k-mouse Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har nettopp montert min nye MIST vannblokk. Mens jeg dreiv å studerte den fine, nymonterte blokka mi, så la jeg merke til at hele bunnen på hovedkortet bulte ut der CPUen sitter, på undersiden! Kan det være at jeg har stramma skruene litt vel hardt? Er det kanskje en fordel å løsne litt på dem, eller er det tryggere å la dem være skrudd ganske hardt på så den aldri har noen sjans til å falle av? Jeg tviler egentlig på at den faktiskt kommer til å falle av selv om jeg løsner litt på skruene da, men...vil bare høre deres meninger... Lenke til kommentar
Patz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Om det ikke er noe videre problem at HK'et er bøyd litt så kan det jo bare være slik. Det er jo bra at blokka har godt trykk mot CPU. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Det kan høres ut som om du har strammet litt vel mye. Endret 29. desember 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, unektelig. Av den grunn kan det være en fordel å benytte en avstivning av f.eks plexi på baksiden av kortet, for å avlaste dette litt. Men du kan jo forsøke å slakke litt på fjærene også, i fall disse er strammet litt hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå