Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kjøp av trådløs router

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er feil med D-link? har alt mitt trådløse utstyr av det merket og alt har funka veldig fint hittli, har ikke hatt et eneste problem, enkelt og sikkre(kansje andre er det også, vet ikke.) alt enkelt og få til..

Prøv og koble på meir enn ein pc.

Med litt blanda hardware.

Ville før ha hatt 1 LinkSys enn 3 dlinker.

Lenke til kommentar
hva er feil med D-link? har alt mitt trådløse utstyr av det merket og alt har funka veldig fint hittli, har ikke hatt et eneste problem, enkelt og sikkre(kansje andre er det også, vet ikke.) alt enkelt og få til..

Prøv og koble på meir enn ein pc.

Med litt blanda hardware.

Ville før ha hatt 1 LinkSys enn 3 dlinker.

Er vel nesten smak og behag på sånne 'store' merker..

Jeg har selv flere pc'er tilkoblet og det funker utmerket !

Jeg har D-Link 624 trådløs AP/router

Lenke til kommentar

Har da nå faktisk 3 pc`r som er koblet til med Cat5 , to stk har Unex10/100 kort den tredje har ett Safeway Pcmcia adapter pluss at jeg har en IPtelefon adapter fra TeleVoIP koblet til min DI624+ . Og da regner jeg ikke med de to maskinene som kjører wireless .

Skjønne ikke hvorfor dette alltid er ett emne med en gang det nevnes routere siden den som har D-Link og faktisk kan å sette opp en router han har ikke problemer .

Lenke til kommentar

Etter en stund begynner den å kødde seg.

Jeg blir logget av og på internett hele tiden, flere som har samme problem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...