E}{IT Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har null erfaring med trådløs nettverk men vil så gjerne ha det. Har prøvd å finne info om denne pakken Trådløs nettverk pakke men finner lite å ingenting. Noen som kan si om dette er bra eller dårlig. Noen egne erfaringer..... Skal enkelt nok brukes til å ha adsl til en maskin! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Duger i massevis - helt kurrant utstyr.....:-) Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 SMC er helt ok (har selv linksys), men jeg vil anbefale enten et pci kort med antenne med ledning, eller en usb adapter. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 IKKE kjøp D-Link!! Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hva er feil med D-link? har alt mitt trådløse utstyr av det merket og alt har funka veldig fint hittli, har ikke hatt et eneste problem, enkelt og sikkre(kansje andre er det også, vet ikke.) alt enkelt og få til.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hva er feil med D-link? har alt mitt trådløse utstyr av det merket og alt har funka veldig fint hittli, har ikke hatt et eneste problem, enkelt og sikkre(kansje andre er det også, vet ikke.) alt enkelt og få til.. Prøv og koble på meir enn ein pc. Med litt blanda hardware. Ville før ha hatt 1 LinkSys enn 3 dlinker. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ei jeg kjenner mente en D-Link router hun hadde, var litt vanskelig å sette opp. Selv kjøpte jeg #com sin ADSL router, og var overrasket over hvor enkelt det var...like enkelt som å installere et spill... Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hva er feil med D-link? har alt mitt trådløse utstyr av det merket og alt har funka veldig fint hittli, har ikke hatt et eneste problem, enkelt og sikkre(kansje andre er det også, vet ikke.) alt enkelt og få til.. Prøv og koble på meir enn ein pc. Med litt blanda hardware. Ville før ha hatt 1 LinkSys enn 3 dlinker. Er vel nesten smak og behag på sånne 'store' merker.. Jeg har selv flere pc'er tilkoblet og det funker utmerket ! Jeg har D-Link 624 trådløs AP/router Lenke til kommentar
Konge Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har da nå faktisk 3 pc`r som er koblet til med Cat5 , to stk har Unex10/100 kort den tredje har ett Safeway Pcmcia adapter pluss at jeg har en IPtelefon adapter fra TeleVoIP koblet til min DI624+ . Og da regner jeg ikke med de to maskinene som kjører wireless . Skjønne ikke hvorfor dette alltid er ett emne med en gang det nevnes routere siden den som har D-Link og faktisk kan å sette opp en router han har ikke problemer . Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hva er feil med D-link? har alt mitt trådløse utstyr av det merket og alt har funka veldig fint hittli, har ikke hatt et eneste problem, enkelt og sikkre(kansje andre er det også, vet ikke.) alt enkelt og få til.. Etter en stund begynner den å kødde seg. Jeg blir logget av og på internett hele tiden, flere som har samme problem... Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg sitter faktisk nå med 3 maskiner på routern min, funker fint. men det kan godt hende den begynner og krølle seg litt etter hvert, selv har jeg ikke hatt min lengre enn snart et halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå