acon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) HP er kvalitet Kjenner flere med HP maskiner og har BARE positive erfaringer. Skal ikke krangle på at IBM står for kvalitet også, eller Toshiba for den sak skyld Endret 2. januar 2005 av acon Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 ser forslagene her. både den elkjøp pc'n og komplett pcn har celleron cpu. er dette den "bra" modellen? eneste erfaringene jeg har meg celleron er at de stinker, men har ikke prøvd disse nye celleron cpuene Lenke til kommentar
acon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 De nye "mobile" Celeronene er meget gode Til prisen Just look here Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 støtter acon her, gå for en celeron-m, de er meget bra (sitter på en selv). For øvrig vil jeg anbefale Toshiba'en på Elkjøp. Dette er et bra tilbud for en kvalitetsmaskin som ofte ligger høyt i pris, dette gjør den gjerne også enklere å selge brukt! Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg ville gått for en PC med Centrino teknologi og siden det kun er til nettsurfing og skriving så bråker de stort sett veldig lite... Prøve ECS eller kasnkje en slik Netshop PC...?? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg ville gått for en PC med Centrino teknologi og siden det kun er til nettsurfing og skriving så bråker de stort sett veldig lite... Prøve ECS eller kasnkje en slik Netshop PC...?? Centrino teknologi er ikke nødvendig, en celeron-m er mer en bra nok og støyer heller ikke særlig mer enn pentium-m. Pentium-m + resten av centrino pakken koster en del mer. Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Syntes denne var nice jeg: Toshiba-pc Var både tynn og rimelig i forhold til specs. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Syntes denne var nice jeg: Toshiba-pc Var både tynn og rimelig i forhold til specs. Jepp! Den er nevnt tidligere i posten! MYE for pengene. Skulle nesten ønske jeg hadde ventet og kjøpt den i stedet for maskina jeg kjøpte i høst. Skal i alle fall kjøpe Toshiba neste gang. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hva me denne?: Acer eller er Toshiba´n et bedre kjøp? Endret 3. januar 2005 av Bomboo Lenke til kommentar
olafska Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvorfor ikke satse på en ibook fra apple. Den kostater omtrent akkurat 10 000 minus student rabatt. Dette er kjempebra maskiner for studenter. Bare husk å installere mere ram:) Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor ikke satse på en ibook fra apple. Den kostater omtrent akkurat 10 000 minus student rabatt. Dette er kjempebra maskiner for studenter. Bare husk å installere mere ram:) Om du leser første innlegg så skulle det være billigst mulig.... 10.000 er ikke billig! Du får en rimelig fet PC for det... Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Om du kjøper en lite brukt får du MYE mer for pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå