deep750 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hei.skal kjøpe bærbar til lillesøstera mi. hu studerer i utlandet, og trenger derfor en lappis. kravene er ikke store, da den skal brukes til å surfe litt, skrive og se på film. i tillegg ønskes det at den er lettest mulig. ingen ulempe om den støyer lite. jo billigere, joo bedre takk for alle svar Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 lurer på det samme, men et kriterie er at den må ha stor skjerm for det er en gammel nærsynt mann som skal ha den! Lenke til kommentar
Little Joey Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Offtopic: ...må ha stor skjerm for det er en gammel nærsynt mann som skal ha den! ...hva skjedde med briller eller linser? Endret 29. desember 2004 av Little Joey Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Dette er vel noe av det billigste du finner. Antar den funker helt OK! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302734&cks=PRL edit: Litt tung da. Ved å gå opp en tusenlapp blir utvalget større og det er mulig å finne en meget bra PC til dette bruksområdet. Endret 29. desember 2004 av erikindre Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hva med en Acer Aspire 1362LC til kr. 7 290,- inkl. mva? http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38749 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Bare glem den! Endret 29. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 om søstera di studerer i utlandet... få hu til å undersøke priser der... norge er ikke så billige... (har noe mer sikkerhet her... men burde gå fint om hu bor å studerer der ute.... men kjøp noe som også er i salg her hjemme) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hun får vel igjen momsen tror jeg hvis hun flytter toppen 3mnd etter hun får bærbaren, tror det eneste hun trenger å gjøre er å vise bærbaren og kviteringen for tollen og forklare "problemet". (Trenger ikke å være akkurat slik, men det er iallefall mulig å få tilbake momsen, eller var det havparten av den?) Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dette er vel noe av det billigste du finner. Antar den funker helt OK! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302734&cks=PRL edit: Litt tung da. Ved å gå opp en tusenlapp blir utvalget større og det er mulig å finne en meget bra PC til dette bruksområdet. Ville nok anbefalt deg erikindre's råd, skal man se film så holder det ikke med de gamle laptopene for der er grafikkortene for dårlige, spesielt til divx. Denne er og veldig støysvak. Og prisen er lav. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dette er vel noe av det billigste du finner. Antar den funker helt OK! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302734&cks=PRL edit: Litt tung da. Ved å gå opp en tusenlapp blir utvalget større og det er mulig å finne en meget bra PC til dette bruksområdet. Ville nok anbefalt deg erikindre's råd, skal man se film så holder det ikke med de gamle laptopene for der er grafikkortene for dårlige, spesielt til divx. Denne er og veldig støysvak. Og prisen er lav. Hvilke gamle laptoper sikter du til? Skjermkortet betyr omtrent null og niks når du skal se divX. Jeg kjørte fint divX på min gamle celeron 700.... Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 mange gode forslag. om søstera di studerer i utlandet... få hu til å undersøke priser der... norge er ikke så billige... (har noe mer sikkerhet her... men burde gå fint om hu bor å studerer der ute.... men kjøp noe som også er i salg her hjemme) skal be henne sjekke prisene der, men hu har veeeldig lite peil på hva hun skal se etter, det kan derfor bli litt vanskelig. dessuten kan hun ha behov for "æøå". men skal be henne sjekke ut dette, hvis det er stor forskjell på pris. hun er forresten i Polen Hun får vel igjen momsen tror jeg hvis hun flytter toppen 3mnd etter hun får bærbaren, tror det eneste hun trenger å gjøre er å vise bærbaren og kviteringen for tollen og forklare "problemet". (Trenger ikke å være akkurat slik, men det er iallefall mulig å få tilbake momsen, eller var det havparten av den?) skal sjekke opp refundering av momsen. da kan jo pc'n bli ganske billig Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med dell? Har sett på denne selv : http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs 6488 ferdig levert.... trenger noen meninger om den..... bare jeg får den på trådløst nettverk så er den ok for meg. "julegave" til dama Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med dell?Har sett på denne selv : http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs 6488 ferdig levert.... trenger noen meninger om den..... bare jeg får den på trådløst nettverk så er den ok for meg. "julegave" til dama Ikke mobile CPU. D.v.s mye støy, varme og lav batterilevetid. I tillegg er den sikkert relativt tung. Dell vil jeg av div. årsaker ikke anbefale. Dårlig service og et byråkrati uten like. Jeg kjenner folk som har levert inn PC'er på garanti som har gått i skytteltrafikk mellom norge, sverge og england, dette har tatt flere måneder. I tillegg har de fått krav på flere tusen kroner uten at de har bedt om å få reparert noe som helst. Hold deg til mindre, servicevennlige (web)butikker i norge. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 tenkte på celeron 2.4 ghz. IKKE mobile. er en billig pc da... hva annet kan jeg finne som er bra til den prisen? eller nermest\billigst mulig? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Om du ikke skal ha en mobile CPU er vel Dell maskina du linket til egentlig helt grei. Men som sagt; ikke kom å klag på dell når noe skjærer seg Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Om du ikke skal ha en mobile CPU er vel Dell maskina du linket til egentlig helt grei. Men som sagt; ikke kom å klag på dell når noe skjærer seg trodde dell hadde bra kundeservice jrg...?? men det er kanskje mest til bedrifts kunderdet da kanskje? Lenke til kommentar
acon Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det trodde jeg også.. har iallefall hørt gode historier av kamerater Hva med denne?? HP er en kvalitetsleverandør av bærbare dataer Bedre isammensatte dataer finnes ikke Med få unntak Pluss er også mobil CPU Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vede litt søking på forumet finnes flere fæle Dell historier. At HP er en kvalitets leverandør kan vel diskuteres. Det er en typisk lavpris leverandør.... Kvalitets leverandørere er eksempelvis Toshiba og IBM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå