appelsinbrus Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 trur jeg har gått glipp av noe vesentlig her.. de fleste jeg kjenner som spiller cs, bruker source, åsså leste jeg en diskusjon om 1.6 og source et eller annet sted her der de fleste syntes at 1.6 var best.. spilles begge spillene på nettet da..? trudde at det bare var source som gikk an å spille på nett, jeg..
Nicklas Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 CS Har man da kunne spillet på nett med helt siden det kom
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 JA, såvidt jeg vet..så kan man spille CS 1.6 hvis man har registrert Half Life 1 på nettet... og source hvis man har registrert Half Life 2!
appelsinbrus Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 wtf.. jaja.. hva skal jeg kjøpe for å få spille 1.6 på nettet da? hl1 og 1.6..?
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Half Life 1.....Kan jo fåes for 99kroner endel steder! Pass på at den er forseglet..slik at du ikke ender opp med en bøffet cd-key
appelsinbrus Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 bare det..? hva med cs-en da, hvor får jeg den i fra..?
Nicklas Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) bare det..? hva med cs-en da, hvor får jeg den i fra..? www.steampowered.com tror jeg. http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow Endret 29. desember 2004 av Nicklas
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Ja.Nicklas linker jo til noe steam der ja....Du laster altså da ned steam...lager deg en account/brukerkonto...logger inn..registrer ditt halv life spill (med ubrukt cd-key) å da kan du bare laste det ned!
appelsinbrus Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 gudd shit. har både hl1 og steam-konto så.. takk for hjelpa
appelsinbrus Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 crap.. duplicate cd-key.. må vel kjøpe ny likevel da.. €$@€$£@£..!!
Nicklas Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 crap.. duplicate cd-key.. må vel kjøpe ny likevel da.. €$@€$£@£..!! Kjøpte meg HL1 her for en stund siden jeg, cd keyen var i bruk stod det
appelsinbrus Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 det samme har skjedd med et par kompiser av meg og.. nesten litt plagsomt.. hva skal man kjøpe da, så man er sikker på at keyen ikke er brukt..? hjelpe lite om forseglinga er intakt enda, de har jo programmer som lager cd-keys og hvis nr som kommer opp tilfeldigvis er ditt så får du jo ikke til å bruke programmet, du som faktisk har betalt for det..
b-real Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hva er det dere diskuterer her? Jo, dere diskuterer Counterstrike...og hvorfor kan dere ikke da poste i Counter-STrike kategorien?? *flyttes*
Elendil Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 crap.. duplicate cd-key.. må vel kjøpe ny likevel da.. €$@€$£@£..!! Kjøpte meg HL1 her for en stund siden jeg, cd keyen var i bruk stod det Det du må gjera då er jo og levere inn, klage i butikken og du får ny. Ikkje sant?
Trygve Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 crap.. duplicate cd-key.. må vel kjøpe ny likevel da.. €$@€$£@£..!! Kjøpte meg HL1 her for en stund siden jeg, cd keyen var i bruk stod det Det du må gjera då er jo og levere inn, klage i butikken og du får ny. Ikkje sant? Eller sende mail til valve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå