Demogorgon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 heisann! jeg har sett litt på de billige spillerene på qxl. det er for det meste 128mb spillere uten navn det dreier seg om, men de går for 150-200kr noen av de, og til den prisen ville det ikke vært meg i mot å plukket opp en til bruk på bussen osv.. jeg er derimot mer kresen en mannen i gata, og desverre blakkere. en kombinasjon som ikke passer så bra. så jeg lurer på om noen har hatt noen erfaringer med noen av disse billig spillerne? lydkvalitet, brukervennlighet, om de i det heletatt fungerer tilfredsstillende? mvh marius Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hvis du er en sånn type som er nødt til å ha lyd...så tror jeg det er best å holde seg unna europris og qxl-mp3spillere. Du kan jo alltids sjekke om noen av disse som slegs på qxl er i prisguiden(tvilsomt) Kjøp heller noe som er av kvalitet! EDIT: Ja, de fungerer! Kjøp da heller bare en for 200kr..og selg den hvis du er misfonøyd! Endret 29. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 det virker ikke som om du er helt enig med deg selv tøbbi jeg får vel plukke med meg en og sende ord tilbake om de er noe tess. vil foresten bare opplyse om at de fleste mp3spillere fra "kjente kvalitets merker" er sourcet fra kinesiske fabrikker, som bytter plastik på spillerne så de har et eget "image" som går overens med seleskapet som selger de til oss. dette gjelder det meste av billig elektronikk nå til dags. tiden vil vise! -marius Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 altså du taper ikke på å teste en sånn spiller, kan anbefale apacher sin billige 256mb spiller, de selger den på psdata til rundt 400kr ganske bra lyd og veldig bra batterilevetid! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 hmm.. verdt å underøke om ikke annet, men det blir uansett 550kr tot før den er i hus, så.. fant meg et par brukbare mp3 spellere på qxl i dag til en god pris. skal by litt når det nærmer seg auksjons slutt tenker jeg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hos ps betaler du 40kr i frakt hvis du betaler med visa kort Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 så var det den forbanna greia med bare å være 17 år da vettu no visa.. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 tell me about it! man får jo ikke gjort en dritt med via electron! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 bortsett fra å betale alle andre steder en på nett mener du? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 fikk spiller'n i hus, det er en 64mb type, brukt, men samme merke som de som selges i dag. den har rævva lyd, og er treg som fy, mangle display og har litt jalla styring av låter og volum. omtrent som forventet. men den kosta hele 50kr, så det gjør ikke noe. trenger en spiller intill jeg får rå til noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå