Winters Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hola. Hvordan trener man håndleddet? jeg har funnet ut att det har mye å si i håndbak Så enkelt og greit, hvordan trener man håndleddet? Mvh. Winters Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du kan bruke sånne kliper, eller du kan vis du har en lang stang med vekter på åsså legger du armene på en benk eller noe lignende åsså bøyer du opp neven, Vanskelig å forklare alså. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du kan ta en tung gjenstand (feks ei bøtte vann). Så knytter du enden av en sterk tråd (ca 50cm) fast i den. Andre enden av tråden knytter du fast på midten av en ca. 30cm lang pinne. Så tar du tak i pinnen med begge hender, så begynner du å snurre på pinnen slik at tråden "snurrer" seg innpå pinnen og vekten blir løftet. Når du har "snurret" vekten helt opp, så snurrer du den helt ned igjen til tråden tar slutt, men så fortsetter du å snurre pinnen samme veien slik at vekten på nytt blir løftet. Også gjør du akkurat det samme når du har kommet helt opp igjen. Der ser du, peace of cake! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Værsågod: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ForeArmWt...l#anchor1936059 Tren litt på tricepsen din også \\Sp33D Endret 30. desember 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 problemet er at håndleddet er et ledd som navnet tilsier. tren underarmene. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ronke? Bytte hånd av og til da slik at du får trent begge håndledd Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ronke? Bytte hånd av og til da slik at du får trent begge håndledd Vanskelig med venstre btw. jeg er mye sterkere i høyre hånda enn i venstre.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg er mye sterkere i høyre hånda enn i venstre.. Lurer meg på hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå