chma Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 jeg sier bare en ting tiden vil vise hvem som er best.......:wink: AMD eller Intel, ps ingen ny Intel Vs. Amd diskusjon, TAKK mvh Christian Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hvorfor ikke se på det som et bilde? Amd Hammer kommer til å hogge ned Intel P4 NW. Enkelt og greit. ----------------------------------------------------- Spiller ingen rolle hvilken produsent som er best, sålenge min pc ikke er dårlig :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: dominizer skrev (2002-06-07 21:57): Quote: Den 2002-06-07 17:25, chma skrev: det var ikke nordskog da..... Er det noen ytelsesforskjell på nordskog og Willamette på samme megahertz nivå da? Har ikke hørt noe om at NW yter mer pr. mHz enn Willamette... En P4 wilamette 2ghz er MYE tregere en en p4 Northwood 2ghz Grunnen til dette er at NW har en større chache Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Så at det allerede var over 5 personer som hadde svart på det.. Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Er det noen her i det hele tatt, tenker da spesielt på 'amd rulez' folket, som vet hvorfor hammer yter så bra på x86 kode? Deprimerende lite saklig her, men å si 'reduced memory latency' går vel for døve ører regner jeg med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå