ClawHammer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hallo jeg lånte før en 2500+ gamle versionen som jeg kunne sette til 12 på multiplier, så kjøpte jeg meg en egen å lerverte tilbake den jeg hadde lånt(den klokket bra). Men så når eg prøvde å klokke med Clock Gen med min nye 2500+ så ville ikke clock gen klokke noe, er den sånn hyper låst eller ? syns det var litt rart siden jeg får kokket i bios Lenke til kommentar
leigulas Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Husk at clockgen finnes i mange utgaver, en for hver forskjellig hovedkort så å si. Skiftet du til et annet hovedkort bør du sjekke etter annen utgave: http://www.cpuid.com/clockgen.php Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 multiplieren på den nye cpuen din er låst.. alle som er produsert etter uke 39 i fjor har låst MP, men du kan fremdeles klokke på fsb... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 multiplieren på den nye cpuen din er låst.. alle som er produsert etter uke 39 i fjor har låst MP, men du kan fremdeles klokke på fsb... ja men ikke i clock gen bruker samme clock gen som jeg brukte før ! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 men det går ikke an med den nye cpuen det... selv om du kan gjøre instillinger i clock gen betyr ikke det at det vil funke, noe det altså ikke gjør, fordi det er satt en sperre i cpuen din som hindrer det.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 for noe dritt Lenke til kommentar
leif_erikg Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hmmm... clock gen funker på fleire HK enn kva dei oppgir på siden sin. Funker faktisk på min bærbare ecs G551. I alle fall i følge cpuz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå