OlaML Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Min mor skal til USA en tur om ikke så lenge, tenkte jeg skulle sende med henne litt penger slik at hun kunne plukke opp en H320 til meg. (2000kr fra Best Buy) Men siden amerikanerne bruker annerledes støpsel, spenning og frekvens... Er det mulig å kjøpe en skandinavisk strømforsyning og koble denne til spilleren? Er det bedre å bruke en overgang (transformator?) sammen med den amerikanske strømfors.? Eller droppe det og be henne kjøpe noe annet? Lenke til kommentar
SilverWolf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei Det enkleste er å kjøpe en "overgangsdippedutt", disse får du kjøpt på f.eks. Leftdal for under kr 100. Strømforsyningen som følger med takler nemlig både 110 og 220 volt så du trenger ikke å bytte, det holder med en plugg overgang. Dette gjorde nå jeg med min H140 som jeg kjøpte i USA. BTW: Hvis du absolutt vil ha en ny strømforsyning så fungerer det også bra med en universal strømforsyning fra Clas Olsson. Regards SilverWolf Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Supert, takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå