-Tori- Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er et Cheiftec DA-01BD som er sendt i posten i dag. Og da lurer jeg på hvor lang tid det tar når det sendest i oppkrav privat. Vet det tar 2-5 dager fra komplett, microplex, psdata og liknende, men er ikke sikker når det sendest privat. Noen som har kjøpt brukt i oppkrav før? Eller bare kan bekrefte at det ikke tar noe lengre tid når det ikke sendest fra en bedrift. Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når jeg kjøpte min for et halvt år siden så tok det tre dager med postoppkrav. Men det har jo litt med hvor det ble sendt fra og til.. fra oslo til Stavanger for eksempel tar det to dager. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er et Cheiftec DA-01BD som er sendt i posten i dag.Og da lurer jeg på hvor lang tid det tar når det sendest i oppkrav privat. Vet det tar 2-5 dager fra komplett, microplex, psdata og liknende, men er ikke sikker når det sendest privat. Noen som har kjøpt brukt i oppkrav før? Eller bare kan bekrefte at det ikke tar noe lengre tid når det ikke sendest fra en bedrift. Posten har som mål å alltid levere sakene innen 3 dager har gått!! Så med andre ord.. vil trolig ta 3 hele arbeidsdager, maks etter varen ble levert inn på posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå