farke Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror jorden hadde vært et myyye bedre sted uten menneskene. Hvilken funksjon har vi? Ingen som jeg kommer på. Vi bare ødelegger for alle andre organismer Bare å ta selvmord, det; skal ikke stoppe deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror jorden hadde vært et myyye bedre sted uten menneskene. Hvilken funksjon har vi? Ingen som jeg kommer på. Vi bare ødelegger for alle andre organismer Hvis du ser slik på ting, hva har vel da en funksjon? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kanskje litt sent dette her, men tenkte jeg skulle poste en link til en kommentar jeg skrev for et annet nettmagasin her om dagen som omhandler denne saken: http://sornett.mediehogskolen.no/showcomment.php?id=12 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 *snip*Saken er den at jeg gir en god faen i Thailand m.fl.-katastrofen. Enkelt og greit. Jeg blir rett og slett provosert! Hvor mange mennesker dør hver dag rundt i verden på grunn av sult, vannmangel, AIDS og andre trivielle sykdommer? Og hva gjør vi med det? Ingen verdens ting! Absolutt ikke en dritt! *snip* Plutselig kommer det tre ekstra nyhetssendinger på TV hver dag, en av de vanlige blir forlenget, og annenhver reklame sier at man må droppe raketter og annet "luxury" for å gi penger til de rammede der nede. Menneskeheten er en god og ekkel samling av egoistiske hyklere! Jeg gir ikke en krone. De får søke FN om støtte til å være med i den internasjonale varslingsenheten. Word Har forresten hørt gjennom OD at det er omtrent 30.000 som dør hver dag av sult. (Mener det var hver dag, mulig jeg husker feil men.) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg forslår en skarp kniv og litt bedøvelse, burde skjære igjennom hornhinna uten problem Men fra spøk til alvor, ulykker skjer heletiden nært og fjernt, AIDS i Afrika er fjernt, derfor får det ikke støtten og oppmerksomheten som flomkatastrofen fikk, det døde godt over 225,000 mennesker iløpet av noen få timer, ganske hardt, samtidig som det var nært fordi det var norsker der... Missforstå meg rett, dør mennesker i stor skala hver dag, men det er ikke så nært, derfor bryr vi oss ikke. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 I dag ble 300 trempet hel i India da det brøt ut panikk under en pilgrimsferd, og så?? Føler ingenting jeg, men kanskje noen andre følte det på seg allerede før de hørte om det at nå var noe galt? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Saken er den at jeg gir en god faen i Thailand m.fl.-katastrofen. Enkelt og greit. Jeg blir rett og slett provosert! Hvor mange mennesker dør hver dag rundt i verden på grunn av sult, vannmangel, AIDS og andre trivielle sykdommer? Jeg bryr meg katta om de som dør av AIDS, sult o.l, men jeg bryr meg også fint lite om flommofrene i Thailand! Jorda er overbefolket og jorda svarer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå