ManagHead Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Noen som enkelt kan forklare hva som skal til for at jeg kan legge ut en side på internett og bruke maskinen min selv som server? Hvis vi nå sier at jeg vil ha http://www.managhead.no som min hjemmeside. Jeg har lastet ned Appserver, men jeg har ikke peil på hva jeg skal gjøre for å få det til. Kjører Win XP pro m/SP1. Evt. må jeg ha en annen win? 2003 server? Takk for svar! Mvh ManagHead Ha en fortsatt god jul og et godt nytt år! Endret 29. desember 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Men jeg trenger jo mer enn bare program for å hoste siden gjør jeg ikke det da? Jeg har både Smart FTP og Appserv.. Er det slik at man kommer ikke utenom å kjøpe domene? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan bare sette et tk-domene e.l. til å peke til IP-adressen din. Så slipper du å kjøpe. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ta en titt Dyndns Da kan du få en adresse som managmead.serveftp.com Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg kan skaffe deg domene (gratis for deg), men da må du i det minste ha 200+ hits daglig og la meg putte opp en banner der?! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 jeg kan skaffe deg domene (gratis for deg), men da må du i det minste ha 200+ hits daglig og la meg putte opp en banner der?! Banner er ikke noe problem, men 200 hits greier jeg ikke! Jeg prøver dyndns, så får vi se hva jeg får til Hvis jeg får problemer med den kanskje jeg sender deg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå