fxwz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Sitter her og prater me ei jente som visst nok skulle ha fått seg mp3 spiller i februar 2003....jeg ble helt sjokka da jeg hørte dette jeg..det var liksom...på den tiden gikk jeg rundt å ønsket meg MiniDisc Noen som vet av noen som har fått tidligere enn dette? Jente altså? EDIT: Leif! Endret 28. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 wtf....? høyere mening med denne tråden... åja, er visst i søppel forumet. sry Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg snakker med hjertet! Dvs å snakke uten å tenke! .. tihi.. Men, nei, men seriøst. Hvorfor akkurat jente? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Sitter her og prater me ei jente som visst nok skulle ha fått seg mp3 spiller i februar 2003....jeg ble helt sjokka da jeg hørte dette jeg..det var liksom...på den tiden gikk jegg rundt å ønsket meg MiniDisc Noen som vet av noen som har fått tidligere enn dette? Jente altså? Ta det som et til at du ikke kan vite hvordan folk er eller hva de er intresert i ved å vite kjønnet deres. Eg er gutt, men likevel så synes eg foball er gørr kjedelig... biler også egentlig... For the revord: skaffa meg min første mp3 spiller leeeeeenge før februar 2003.... Endret 28. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sitter her og prater me ei jente som visst nok skulle ha fått seg mp3 spiller i februar 2003....jeg ble helt sjokka da jeg hørte dette jeg..det var liksom...på den tiden gikk jegg rundt å ønsket meg MiniDisc Noen som vet av noen som har fått tidligere enn dette? Jente altså? Ta det som et til at du ikke kan vite hvordan folk er eller hva de er intresert i ved å vite kjønnet deres. Eg er gutt, men likevel så synes eg foball er gørr kjedelig... biler også egentlig... Åh, gud, endelig en sjelevenn Offtopicmode Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Unnskyld, men hva f*** har kjønnet å si på når man får seg mp3-spiller? Samme som de idiotene på carl-Johan som står med plakater "stopp volden mot kvinner". Hvorfor i H******** skal man ikke stoppe volden mot menn, da?? er det liksom greit?? ...snakker om å være misandryist !! PS: Jeg er gutt, og hater fotball på tv'n jeg også... oppskrytt 'sport' Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Liksom..jenter burde jo egentli gå rundt på å tenke på å skaffe seg DiscMan..på den tiden....Jeg hadde jo egentlig ikke hørt om mp3spiller på den tiden! Men..det sjokkerte meg iallefall.....at eij jente hadde mp3spiller før meg (ikke at jeg har noe imot det da, fin jente jeg prater med shø) Edit: for hive meg på lasset: Ja, jeg også hater fotball på tv....kan gått se en finale...men det er jo også vannvittig gørr..det er liksom bare mål som er kult....Og biler..hva er det liksom? Endret 28. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hva faen er pointet i denne tråden? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Du er litt diskriminerende da.. Snakker som at det er logisk at jenter skal ha discman mens gutter har mp3 spiller.. btw, var en del mp3 spillere ute før 2003... Endret 28. desember 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Liksom..jenter burde jo egentli gå rundt på å tenke på å skaffe seg DiscMan..på den tiden....Jeg hadde jo egentlig ikke hørt om mp3spiller på den tiden! Men..det sjokkerte meg iallefall.....at eij jente hadde mp3spiller før meg (ikke at jeg har noe imot det da, fin jente jeg prater med shø) Så du mener at jenter ikke skal kunne være mer opplyst enn gutter? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Big freakin deal... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Liksom..jenter burde jo egentli gå rundt på å tenke på å skaffe seg DiscMan..på den tiden....Jeg hadde jo egentlig ikke hørt om mp3spiller på den tiden! Men..det sjokkerte meg iallefall.....at eij jente hadde mp3spiller før meg (ikke at jeg har noe imot det da, fin jente jeg prater med shø) Edit: for hive meg på lasset: Ja, jeg også hater fotball på tv....kan gått se en finale...men det er jo også vannvittig gørr..det er liksom bare mål som er kult....Og biler..hva er det liksom? Hvor gammel er du`? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 PS: Bil er fint til å komme seg fremover raskere enn 8 km/t. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 næijdah...mulig at jeg overdriver litt...men...ble ganske sjokka over at akkurat denne jenta hadde kjøpt seg mp3spiller....ikke lag nå nummer ut av dette....!! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 PS: Bil er fint til å komme seg fremover raskere enn 8 km/t. Men det er kjedelig å snakke om bilen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Klarer heller ikke å se meningen med dette... Jenta kan vel være elektronikkinteressert? Eller, i alle fall moteinteressert? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg visste om mp3 spiller, i år 2000\2001, du kan da ikke mene at du visste først om det i 2003? o0 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 hmm..i 2000 så var jeg 10 år.....da visste jeg knappt forskjellen på 1 og 2....men...helt sant det..hadde jeg visst om mp3 spiller..så hadde jeg ikke kastet bort massevis av penger på en minidisc! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hmm..i 2000 så var jeg 10 år.....da visste jeg knappt forskjellen på 1 og 2....men...helt sant det..hadde jeg visst om mp3 spiller..så hadde jeg ikke kastet bort massevis av penger på en minidisc! Åja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg