Gå til innhold

Bonsai kitten - en tulleside.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Here we go again...

 

Søk på bonsaikitten på f.eks. Yahoo og du finner hundrevis av sider som bekrefter at dette bare er en stor spøk.

 

Synes forøvrig det var knallmorsomt jeg (og jeg har katter selv) :smile:

 

Dette viser jo bare hva slags saueflokkmentalitet mange dessverre har - man bare signer seg på lista uten å sjekke noe som helst rundt det man blir presentert for - flaut kaller jeg det!

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-06-07 14:04 ]

Lenke til kommentar

Selv om siden kanskje er en spøk, er det mange som har gjennom ført denne "spøken" selv kan det jo være en spøk at siden er en spøk da!!!! Se på gjesteboka der, der kan du lese om folk som har gjort det + at det er bilde av det de har gjort. Men hvorfor skulle det egentlig være spøk da!? Tror ikke dere er klar over hvor gale folk det egentlig er i verden. Det finnes folk som faktisk skyter unger på kloss hold med hagle i andre land!!! :sad:

Lenke til kommentar

Helt enig, Inkontinentus! Mange folk tar ikke dyrevern alvorlig nok, men i mine øyne er det du gjør mot et dyr ondt, like ondt som om du gjør det mot et menneske.

 

Det finnes uempatiske, grusomme mennesker der ute i verden som ikke har noen forståelse for at dyr faktisk kan føle smerte på samme måte som mennesker. Slike mennesker burde fått et nakkeskudd, enkelt og greit.

 

Når de ikke kan forstå andre skapningers (tilsynelatende) smerte og kun bryr seg om de estetiske verdier i livet, er det på tide at de får føle smerten selv...

 

Jeg kan fortelle at jeg er en stor tilhenger av dyrevern. Les mer her.

Lenke til kommentar

Tråden er stengt. Bonsaikitten - siden er bare tull, en idiotisk spøk oppfunnet av studenter med dårlig fantasi og mye fritid.

Tråden var i tillegg feilpostet. Den flyttes til off-topic.

 

Ikke la dette gjenta seg - bonsaikitten har ingenting med HW - nettverket å gjøre, så la den ligge. Jo fortere bonsaikitten blir glemt, jo fortere forsvinner den. Så lenge folk bryr seg, blir den værende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...