*Magnus* Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei! Fikk en MX1000 i julegave her.. Men på min forige MX700 så sto det i manualen at den skulle settes i dockingstasjonen å lades hver gang den ikke var i bruk.. men jeg finner ikke denne informasjonen i manualboken til MX1000 Skal MX1000 lades hver gang man ikke bruker den ? (om nettene eks) -takk Lenke til kommentar
ilex Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Den bruker vel ni-mh batterier? Står på batteriene. Hvis så er tilfelle er det bare å klattlade (sette den i laderen før batteriene er utladet). Ni-ca batterier derimot må/bør lades helt ut før de lades opp igjen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Står på batteriene. Gidder ikke å åpne musa for å finne det ut.... neon som vet å har sett det, som vet hvilke type batteri det er? takk for kjapt svar ja forresten Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ndulge in an exceptional cordless experience that combines high performance with a rechargeable lithium-ion battery. > Learn more about the Logitech MX1000 My guess would be: lithium-ion battery. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Litium ion kan du lade så mye du vil på.... ni-cd batterier som var mye brukt før (og som fortsatt brukes i en del lowend stuff) må du vente med å lade til er helt utladet og må du også lade helt opp når du lader Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, jeg også lurer på det.. men det står bare at musen er utstyrt med et oppladbart litiumbatteri Her... Kan ikke se noe i bruksanvisningen som fulgte med heller. Har et annet problem med musa også, min mus plutselig går ner to-tre cm. på skjermen uten at jeg gjør det... har dette sjedd med noen av deres mus? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) er litt forvirrret nå.. bør den lades helt ut eller kan jeg klatt lade... nop.. har ikke skjedd med min MX1000 Endret 29. desember 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Richie Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har et annet problem med musa også, min mus plutselig går ner to-tre cm. på skjermen uten at jeg gjør det... har dette sjedd med noen av deres mus? Se her. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 du kan lade så mye og så ofte du vil om det er litium ion som jeg for guds skyld antar det er sideden mx1000 er et nyere produkt av en viss kvalitet Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 du kan lade så mye og så ofte du vil om det er litium ion som jeg for guds skyld antar det er sideden mx1000 er et nyere produkt av en viss kvalitet ok takk.. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 li-ion batterier skal klattlades, full utlading er skadelig i lengden. les her for mer info http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 li-ion batterier skal klattlades, full utlading er skadelig i lengden. les her for mer info http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm Ahh... en ting til. bekreftelse Musen er utstyrt med et oppladbart litiumbatteri, slik at du kan nyte den trådløse tilværelsen i visshet om at du aldri mer trenger å bytte batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå