andreh Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 noen som har noen formeninger om hvilket av disse to kameraene som er best? optikk? osv fikk olympus til jul, men lurer på om jeg skal bytte det til et casio. er litt mindre, ser bedre ut. vet at det en mpixel mindre, men jeg skal bare ta bilder på fest osv og legge ut på nettet, og da tar jeg heller ikke i full oplløsning. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Har Casio Qv-R40 og er veldig fornøyd med det. Aner ikke noe om det andre desverre. Men Casio er jeg jamt over fornøyd med. F828 Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Mju-mini-bilder på Tronds kameratest Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 For seriøs test af mju mini: www.megapixel.net Det ser ud til at støj er et problem for kameraet, som også andre har påpeget. Men at vælge Casio s100 i stedet er nok ikke det rigtige, da dette kamera er endnu værre mht støj, samt at det har andre skavanker. Lenke til kommentar
Duddits Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Heisann. Jeg har ikke Casio EX-S100 selv, men derimot har en god venn av meg det kameraet. Han kjøpte det kun basert på utseendet og størrelsen. Jeg har jo lekt meg litt med kameraet hans, og sett bilder han har tatt med det. Dessverre synes jeg at altfor mange bilder er plaget av støy, og da særlig en del festbilder i mørkere lokaler både med og uten blitz. Jeg har da sammenlignet med mitt nyeste kamera som jeg kjøpte i høst (Canon Ixus 30), og både jeg og min venn er enig i at Casio'en leverer til tider mye dårligere bilder enn Ixus. Men for hans del er ikke det det største problemet. Han tar ikke akkurat mange bilder, og har kameraet mest som ett leketøy. Olympus µ-mini Digital har jeg ikke prøvd i det hele tatt, så jeg kan ikke uttale meg om det. Men jeg tror (kanskje?) at jeg ville ha beholdt Olympus'en istedetfor og bytte det i EX-S100 - det på tross at jeg som sagt aldri har prøvd µ-mini. Det er istedet basert på mine erfaringer med Casio'en. Endret 29. desember 2004 av Duddits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå