Gå til innhold

Backup av dvd-spill

Kenti

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk Halflife 2 til jul, samt en dvd-brenner. Nå prøver jeg å ta backup av dette spillet. Bruker Nero, og velger at jeg skal kopiere en dvd-disk. Men jeg får melding om at jeg ikke kan kopiere den. Er dette pga at den er kopisperret? Vet noen hvordan jeg evt. kan fjerne denne sperren, eller få Nero til å brenne den?

Eller er det noen andre programmer som er bedre til å kopiere dvd-spill med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg fikk Halflife 2 til jul, samt en dvd-brenner. Nå prøver jeg å ta backup av dette spillet. Bruker Nero, og velger at jeg skal kopiere en dvd-disk. Men jeg får melding om at jeg ikke kan kopiere den. Er dette pga at den er kopisperret? Vet noen hvordan jeg evt. kan fjerne denne sperren, eller få Nero til å brenne den?

Kopisperren er der for en grunn.

Les dette før du poster!

Lenke til kommentar

Les dette før du poster!

Hva slags meningsløs post er dette? Dersom han eier spillet, er han i sin fulle rett til å ta kopi av det.

Kenti: Jeg har ikke noe spesiellt godt svar til deg, annet enn at du kan forsøke å lage en image fil av original platen, legge denne image filen på harddisk, for så å brenne image filen ut på plate senere.. Ellers vet jeg ikke. :ermm:

Lenke til kommentar
Hei,

Les dette før du poster!

Les innlegget før du poster...

Til dere andre, takk for seriøse svar. Fant ut av det selv til slutt, nøkkelord: dvd-decrypter og iso-fil, så er det gjort på noen minutter.

Endret av Kenti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...