O. B. Lix Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har installert sp2, og etter dette er IE blitt veldig "streng", med tilgang begrenset til den og den side... Hvordan skal jeg slå det av? Jeg vil ha det slik det var før - bruker ad-watch + norman som passer på meg. Bytte til Opera eller Firefox er ikke svaret jeg er ute etter! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Trykk på den gule "linja" som kommer opp og velg ett eller annet som "tillat alltid denne typen innhold" eller noe... Husker ikke akkurat hvordan det gjøres, ettersom jeg bruker Firefox. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Denne muligheten er ikke til stede... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hmm. Kommer det ikke opp en irriterende melding da? Hvor du kan velge at du alltid skal tillate slikt innhold? Gjorde iallefall det sist jeg brukte IE. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Det er en liste lang som et vondt år på forsjellige innstillinger, men jeg mener jeg har slått på alle...? (joda det kommer irriterende melding, men det hjelper ikke å trykke "tillat ..." Problemet er at etter sp2, er activeX skjerpet inn, men det vil jeg ikke ha! Endret 29. desember 2004 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Aha. Nei, da vet jeg ikke. Du kan jo avinstallere SP2, men det er sikkert ikke ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå