crapgame Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 driver å lager mitt eget kabinett og hadde tenkt å dele prossesen med dere, men aner ikke hvordan jeg legger ut bildene på nette å legger de inn i worklogen jeg skal starte noen som kan forklare meg dette på en litt enkel og nøyaktig måte. sikkert feilplassert, men de som kan det kikker sikkert på denne så derfor her Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Opprett f.eks en gratis konto hos f.eks www.home.no. Der kan du uploade alt mulig, inntil grensen er nådd. (Tror den er 20mb). Etter du har uploadet et bilde, så finner du frem linken til bildet, og trykket "IMG" knappen under "Kode-knapper" her på forumet. Følg beskrivelsene. Så kommer bildet ifra linken inn på innlegget ditt. Helst ikke gjør bildene så store. 640 oppløsning på bildene tror jeg er mer enn nok. Hvis det er noe mer du lurer på, så ikke nøl med å spørre. Ha en fortsatt god jul Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 400x400 er vel største oppløsning.. http://www.myfilebucket.com/ kan også sjekke sånne sider som dette.. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) ImageShack, eller Photobucket. Endret 29. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
cc Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvis du trykker deg inn på worklogs, så er den aller første tråden du finner der, en som informerer om nettopp dette du spør om... - så sjekk litt først neste gang! Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176409 Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 takk takk, men hvordan uploader jeg bilder til siden da? er det noen programmer jeg trenger? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sjekk sida før du spør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå