Gå til innhold

Fikk mail fra blizzard.


Anbefalte innlegg

Jeg sendte en mail til blizzard istad.

Jeg skrev en del greier men det eneste jeg lurte på var om de kunne bekrefte at FB kommer i desember/starten av januar og bekrefte at spillet er ute i første kvartal av 2005.

 

Dette er mailen jeg fikk tilbake

Hello,

 

Hello,

 

Unfortunately the technical support department cannot give any information until it is officially released, we can only confirm that the final beta is scheduled for the end of December / beginning of January.

 

When this information is released, you will see it on our website first:

http://en.wow-europe.com/

 

 

 

Best Regards,

 

Blizzard Europe Entertainment

Lisa C

Technical Support

www.wow-europe.com

 

De bekrefter altså ikke annet enn det de allerede har sagt på siden. Jeg forventet seff ikke noe annet, men siden de sier det her må vi vel stole på de.

Altså vil FB være her før 15-16 januar?

Angående retail hadde de ingen ting å si som dere ser...

Endret av Omar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd mange forskjellige classer i korean nå... Akkurat nå er jeg Orc warlock og liker den egentlig veldig godt... Likte også hunter, men tror jeg skal gå for warlock eller priest..

 

Gleder meg som en unge til eu beta starter så jeg slipper å disconnecte fra serveren hele tiden... Ligger på 6-700 i ping hele tiden :(

Lenke til kommentar

Jo, det skal bli deilig.

 

Men nå som forumet til WoW europe er nede og har vært det en stund, og det ser ut som om de ikke har personell til overs for å fikse det; Og attpåtil har de nettopp annonsert jobb for GMs, så ser det ikke så lyst ut for euro FB denne uken heller. (Du har ikke jobb-intevju, ansettelse og opplæring på samme dag liksom)

Må klare oss med KOB en liten stund til....

Lenke til kommentar
Samme her, hadde en lvl 20 human rogue, men realmen jeg spilte på bare forsvant fra realmlisten. Så nå spiller jeg en lvl 11 human priest.

 

Har prøvd alt mulig unntatt warrior, mage og paladin.

 

Blir deilig å få ca. 100 i ping istede for 700-1000 :)

Ja, fader og!

Hadde en lvl 17 gnome warlock i går, og i dag var den borte :(

Også nå er serverne nede også :(

Lenke til kommentar

gleder meg veldig jeg også, jeg er glad jeg har planetside og everquest 2 å meske meg med i mens.

 

kanskje dere som har fått slettet karakteren kan være grunnet lovbruddet dere gjorde da dere forfalsket informasjon og ble med i den koreanske betaen, som gamer har en sticky om? skal ikke si dette for sikkert men det pleier jo å være en grunn til at karakterer blir slettet.

Lenke til kommentar
gleder meg veldig jeg også, jeg er glad jeg har planetside og everquest 2 å meske meg med i mens.

 

kanskje dere som har fått slettet karakteren kan være grunnet lovbruddet dere gjorde da dere forfalsket informasjon og ble med i den koreanske betaen, som gamer har en sticky om? skal ikke si dette for sikkert men det pleier jo å være en grunn til at karakterer blir slettet.

Hva med oss som er født i Korea med koreanske foreldere og gyldig KSSN? :)

Lenke til kommentar
gleder meg veldig jeg også, jeg er glad jeg har planetside og everquest 2 å meske meg med i mens.

 

kanskje dere som har fått slettet karakteren kan være grunnet lovbruddet dere gjorde da dere forfalsket informasjon og ble med i den koreanske betaen, som gamer har en sticky om? skal ikke si dette for sikkert men det pleier jo å være en grunn til at karakterer blir slettet.

Er ikke sletta, serverne er bare nede. 8 av serverne hadde no problemer så de ble tatt ned. Den uoffisielle europeiske servern var en av disse. De håper å få de opp igjen den 31. Resten av serverne gikk så ned for noen timer siden. Disse kommer sansynligvis opp igjen iløpet av natta.

Endret av purpledonkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...