MacManus Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har tatt en titt på dette kabinettet, Silverstone Tj06, et kabinett jeg har veldig lyst på. Men når jeg ser på komplett, så står det at det bare støtter utvidet ATX og ikke vanlig ATX, stemmer dette? Jeg har studert det litt men det ser ut som at vanlig ATX kan passe i dette kabinettet. Noen som vet dette? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Har nettopp lest litt om det, og alle tester sier at vanlig ATX skal passe. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Viss de sier det i testene de har gjort så burde det jo stemme, viss ikke er det jo VELDIG merklig Endret 28. desember 2004 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Viss de sier det i testene de har gjort så burde det jo stemme, viss ikke er det jo VELDIG merklig Akkurat. Jeg klarte å være så smart å lese testene etter posten. Så ikke test linkene hos komplett. Men gjort er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå